• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Παπαγιαννακέλης' | 25 Μαρτίου 2018, 23:57

    Αυτή τη στιγμή το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ανατολικής Θεσσαλονίκης : - Υποστηρίζει την ΔΔΕ Αν Θεσ/νίκης (142 σχολεία, περίπου 2.400 σταθεροί υπολογιστές) και την ΔΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης (334 σχολεία, περίπου 3.800 σταθεροί υπολογιστές). Στους παραπάνω αριθμούς δεν έχουν υπολογιστεί φορητοί υπολογιστές, εκτυπωτές, εξοπλισμός δικτύου ενεργός και παθητικός. - Από την αρχή της τρέχουσας σχολικής χρονιάς έως 21 Μαρτίου έχει ανταποκριθεί σε 189 αιτήματα σχολείων με 315 ολοήμερες επιτόπιες επισκέψεις τεχνικών (2,28 τεχνικοί κάθε μέρα σε ένα ή περισσότερα σχολεία) Ενδεικτικές εργασίες : έλεγχος, αποκατάσταση και προτάσεις για επέκταση Δικτύωσης σχολείων, ρυθμίσεις δρομολογητών, επιτόπιος έλεγχος και διόρθωση υπολογιστών, συνδέσεις εκτυπωτών/φωτοτυπικών κοινόχρηστων και δικτυακών κ.τ.λ. Στον παραπάνω αριθμό δεν περιλαμβάνονται ημιημερήσιες / επείγουσες επισκέψεις και η υποστήριξη που παρείχαν οι τεχνικοί στα πλαίσια εκδηλώσεων σχολείων και φορέων της εκπαίδευσης Ενέργειες στο χώρο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ: * Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή με τηλεχειρισμό υπολογιστών, ολιγόλεπτο έως και πάνω από μία ώρα, για 5 έως 8 αιτήματα σχολείων καθημερινά * Διάγνωση βλαβών και επιδιόρθωση μηχανημάτων που φέρνουν τα σχολεία ή οι τεχνικοί στο χώρο μας (format, προτάσεις στα σχολεία για προμήθεια εξαρτημάτων και ανταλλακτικών που χρήζουν αντικατάστασης, ανάκτηση δεδομένων κ.τ.λ.) * Συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με καλωδίωση / δικτύωση, ασφάλεια, ρύθμιση εξοπλισμού, όταν αυτή μπορεί να γίνει απο τον εκπαιδευτικό πληροφορικής. Τονίζεται ότι στην αγορά τα κοστολόγια είναι : Εργατοώρα επίσκεψης τεχνικού : 20-30 € Format - εγκατάσταση προγραμμάτων 25 - 30 € (σταθεροί Η/Υ) 40 - 50 € (φορητοί) Διάγνωση βλάβης : 20 € + πρόταση για αγορά ανταλλακτικών απο τη συγκεκριμένη εταιρεία Πρόβλεψη για ανάκτηση δεδομένων χρηστών : ανύπαρκτη, εκτός εάν συναφθούν πολύ ακριβά συμβόλαια συντήρησης (ενδεικτικά http://www.pcservices4u.gr/content.php?cID=9 http://www.help-it.gr/sitemap/%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%B5%CF%83/%CF%84%CE%B5%CF%87%CE %BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7.html ) Ακόμη, η ηλικία των υπολογιστών στα σχολεία, είναι τόσο μεγάλη που είναι ασύμφορο να συναφθούν συμβόλαια ετήσιας συντήρησης. Αυτό γιατί οι περισσότερες εταιρείες στοχεύουν κυρίως σε εμπορικές και δευτερευόντως σε υποστηρικτικες/τεχνικές δραστηριότητες. Θα προτείνουν επομένως την αντικατάσταση συστημάτων και δεν θα ασχοληθούν με μηχανήματα πάνω απο 15 ετών, όπως κάνουν τώρα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Διοικητικά, διαιρώντας το ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε 2 ανεξάρτητες δομές, με 1-2 πληροφορικούς στην κάθε μια, δυσκολεύεται η διάχυση της γνώσης και εμπειρίας μεταξύ των τεχνικών, όπως και η ορθολογικότερη κατανομή των αιτημάτων / επισκέψεων. Ακόμη τα εργαλεία, μεταχειρισμένα υλικά και ανταλλακτικά που υπάρχουν, αξιοποιούνται πολύ λιγότερο από τμήματα ενός ή δύο ατόμων, σε διαφορετικούς χώρους Με δεδομένα την πενιχρή χρηματοδότηση των δήμων στα σχολεία, ειδικά σε έκτακτες / επείγουσες καταστάσεις, και την αγωνία των στελεχών, κυρίως Διευθυντών Σχολείων και Υπευθύνων εργαστηρίων, για την εύρυθμη λειτουργία του εξοπλισμού, κάτι που φαίνεται και απο το πλήθος των σχολίων για το παρόν άρθρο, προτείνεται: * Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. να παραμείνουν με την σημερινή μορφή τους (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας ΚΑΙ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης * Να υπάγονται διοικητικά στο Διευθυντή Εκπαίδευσης * Να ενισχυθούν με προσωπικό και να αναβαθμιστούν Ο Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αν. Θεσσαλονίκης Γιάννης Παπαγιαννακέλης