• Σχόλιο του χρήστη 'Διευθυντής' | 26 Μαρτίου 2018, 00:03

    Η αποτύπωση ποσοτικά των κριτηρίων για την επιλογή ενός στελέχους της εκπαίδευσης είναι πραγματικά μια δύσκολη υπόθεση και σίγουρα δημιουργεί αντεγκλήσεις. Σε ότι αφορά το παρόν νομοσχέδιο τα κριτήρια που προτείνονται, σε γενικές γραμμές είναι σωστά αφού λαμβάνουν υπόψη πολλές πτυχές της δραστηριότητας ενός υποψηφίου στελέχους. Σε ότι αφορά το κριτήριο της διδακτικής υπηρεσίας, μιας και λαμβάνεται υπόψη, σωστά, η υπηρεσία σε Σ.Δ.Ε και Δ. Ι.Ε.Κ., θα έπρεπε να λαμβάνεται και ως διδακτική η διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ένα υποψήφιο στέλεχος μοριοδοτείται αν έχει αυτόνομη διδασκαλία σε ΑΕΙ για 1 μόνο έτος και μάλιστα όχι βάσει του κριτηρίου της υπηρεσιακής κατάστασης αλλά αυτού της επιστημονικής συγκρότησης. Αρκετοί εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα έχουν διδάξει προ του διορισμού τους ή έχουν πάρει απόσπαση σε ΑΕΙ, για διδακτικό έργο, με κριτήρια αυστηρά επιστημονικά και με υψηλό ανταγωνισμό, οι εκπαιδευτικοί αυτοί αδικούνται έναντι συναδέλφων τους που έχουν πάρει απόσπαση σε ΙΕΚ και μάλιστα με κριτήρια όπως της εντοπιότητας ή της υπεραριθμίας στην σχολική τους μονάδα. Θα πρότεινα να λαμβάνεται υπόψη η διδακτική υπηρεσία σε ΑΕΙ, αν όχι όλη, τουλάχιστον μέχρι κάποιο όριο, 2 χρόνια για παράδειγμα, όπως γίνεται στην περίπτωση των σχολικών Συμβούλων, υπεύθυνων ΕΚΦΕ κλπ. Να μην λαμβάνεται δε υπόψη και για τα δύο κριτήρια ο ίδιος χρόνος υπηρεσίας. Με τη ρύθμιση αυτή αίρεται η αδικία, όπου η διδασκαλία σε ανώτερη βαθμίδα ίδιας ηλικιακής ομάδας ατόμων δεν μοριοδοτείται αλλά μοριοδοτείται η κατώτερη. Ευχαριστώ πολύ.