• Σχόλιο του χρήστη 'Αριστείδης' | 26 Μαρτίου 2018, 00:28

    1) Το διδασκαλείο ήταν μια μετεκπαίδευση που θεωρούνταν ως "αγρανάπαυση" των παλιών δασκάλων για δύο χρόνια που επιδοτούνταν μάλιστα και με άδεια από την τάξη. Μάλιστα είναι γνωστό ότι η κομματοκρατία είχε και εδώ την απαραίτητη συμβολή της. Θεωρώ πολύ άδικο να μοριοδοτείται τόσο πολύ. Ακόμη δεν μπορούσαν όλες οι ειδικότητες να ενταχθούν και αφορούσε μόνο τους δασκάλους εκείνης της εποχής. Αδικούνται λοιπόν οι νεώτεροι δάσκαλοι που δεν το πρόλαβαν αλλά και όλες οι ειδικότητες. 2) Τα μεταπτυχιακά θα πρέπει να κατηγοριοποιηθούν ανάλογα με το αντικείμενο σπουδών τους. Πχ. Εάν διεκδικείς θέση σε ΚΕΣΥ (πρώην σχ. συμβούλου) το αντικείμενο σπουδών του μεταπτυχιακού πρέπει να είναι ανάλογο (παιδαγωγικά, συμβουλευτική κτλ). Αν διεκδικείς θέση διευθυντή θα πρέπει να έχεις μεταπτυχιακό στη διοίκηση σχολικών μονάδων. Όλα τα άλλα που δεν έχουν συνάφεια με την εκπαιδευτική διαδικασία να λαμβάνονται υπόψη στη διαδικασία της συνέντευξης ως ένα επιπλέον προσόν. Πχ το μεταπτυχιακό με αντικείμενο «την αναπαραγωγή της αφρικάνικης μύγας» δεν μπορεί να έχει την ίδια μοριοδότηση αφού η συμβολή του στην εκπαίδευση είναι ελάχιστη 3) Η διδακτική εμπειρία να μην υπολογίζεται πέραν των δέκα ετών με ένα μόριο για κάθε έτος αλλά πέραν των 7-8 ετών, διότι θεωρώ ότι μετά από κάποια χρόνια δεν προσφέρεται και πολύ μεγαλύτερη εμπειρία παρά μόνο συνήθεια και επανάληψη. 4) Όταν ένας εκπαιδευτικός αποσπάται σε δ/νση εκπ/σης και μάλιστα ασχολείται με θέματα διοίκησης (ολοήμερα, μισθοδοσία, κ.α) δεν αποκτά μια πληρέστερη εικόνα και εμπειρία για τη δομή και τη λειτουργία της εκπ/σης? Θεωρώ λοιπόν να μοριοδοτείται εφόσον διεκδικείς θέση δ/ντη σχ. Μονάδας με τουλάχιστον 0,5 μόρια ανά έτος με μέγιστο τα 2 μόρια. 5) Το δεύτερο πτυχίο να διαφοροποιείται στη μοριοδότηση ανάλογα με το αν προέρχεται από ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Ξέρουμε όλοι το βαθμό δυσκολίας ενός τμήματος ΑΕΙ πχ. Μαθηματικού και ενός τμήματος ΤΕΙ οινολογίας.