• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Σάλτα' | 26 Μαρτίου 2018, 08:09

    Ερωτήματα σχετικά με την παράγραφο 2 εδάφιο (ζ) Συγγραφικό έργο και εισηγήσεις σε συνέδρια Πως η αποτίμηση ενός άρθρου ή μιας εισήγησης σε χάνει την μισή της αξία όταν η εργασία είναι ομαδική; Τα περιεχόμενα οποιουδήποτε επιστημονικού περιοδικού αποδεικνύουν ότι στην πλειονότητά τους οι δημοσιεύσεις προέρχονται από ομαδικές εργασίας, πόσο μάλλον στο διεπιστημονικό πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας. Μια ματιά στα περιεχόμενα των διεθνών περιοδικών πείθει (για παράδειγμα: Science Education με Impact factor:2.506, https://onlinelibrary.wiley.com/toc/1098237X/current). Από την άλλη, αντίστοιχη ρήτρα δεν υπάρχει για τα σχολικά εγχειρίδια, τα οποίο έχουν συγγραφεί από ομάδα συγγραφέων!!! Πως αποτιμάται με τις ίδιες μονάδες μία δημοσίευση σε διεθνές έγκριτο περιοδικό (γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι δεν είναι όλα έγκριτα) με απήχηση στη διεθνή κοινότητα (ετεροαναφορές) με άλλα που δημοσιεύουν οι συμμετέχοντες στην επιστημονική επιτροπή και φίλοι τους (όλοι γνωρίζουμε ποια είναι; αυτά); Η πιστοποίηση στη γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 αποτελεί εγγύηση για την παρακολούθηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και όχι το δημοσιευμένο έργο με διεθνή απήχηση ή η ιδιότητα του κριτή (reviewer) σε διεθνή περιοδικά; Χρειάζεται επανακαθορισμός της αποτίμησης των κριτηρίων και ιδιαίτερα της επιστημονικής συγκρότησης, διότι αλλιώς επαναλαμβάνονται παθογένειες του παρελθόντος. Στην Εκπαίδευση, σε αντίθεση με άλλες Υπηρεσίες, όλοι οι εργαζόμενοι είναι απόφοιτοι ΑΕΙ και αρκετοί από αυτούς με μεταπτυχιακές σπουδές σε διάφορα επιστημονικά πεδία. Για να μπορέσουν να πεισθούν ότι πράγματι έχουν να ωφεληθούν από τις νέες δομές και ιδιαίτερα στον τομέα της Επιμόρφωσης που έχει υποβαθμιστεί τα 20 τελευταία χρόνια και στον τομέα του σχεδιασμού του εκπαιδευτικού τους έργου θα πρέπει να μην αμφισβητείται τουλάχιστον η επιστημονική συγκρότηση αυτών που τη σχεδιάζουν και την συντονίζουν.