• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Ζεργιώτης' | 26 Μαρτίου 2018, 09:27

    ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ. ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΝΟΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ή ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ. ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΓΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΧΙ ΤΟΥΣ "ΜΟΝΟΠΟΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ" ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΙΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΛΛΗΠΑΛΛΗΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ. Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΦΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΈΝΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΦΕΚ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΘΕΣΜΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΕΣΣ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ!