• Σχόλιο του χρήστη 'εκπαιδευτικός' | 26 Μαρτίου 2018, 10:25

    Επαναλαμβάνεται η εσφαλμένη απόδοση μορίων κατά την μέτρηση της δεκαετούς προϋπηρεσίας. Για κάθε έτος προβλέπεται πάνω από τα 10 έτη ένα μόριο για κάθε έτος διδακτικής προϋπηρεσίας. Οι «ισόβιοι» διευθυντές που τοποθετούνται παίρνουν το ένα μόριο κατά έτος διδακτικής προϋπηρεσίας ενώ το διδακτικό τους ωράριο (ειδικά στα 12/θ) είναι μόλις 8 ώρες. Άρα τους αντιστοιχεί μόλις το 1/3 του 1 μορίου δηλ 0,3 μόρια κατά έτος μιας και το πλήρες ωράριο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι 24 ώρες. Επίσης, παίρνουν ταυτόχρονα και διπλή μοριοδότηση και από το διδακτικό ωράριο όπως και από τη θέση στη θητεία τους ως διευθυντές. Υπό αμφισβήτηση επίσης τίθεται να λογίζεται το δεύτερο πανεπιστημιακό πτυχίο ως προσόν αφού συχνά δεν έχει σχέση με τα διδακτικά αντικείμενα του σχολείου. Μέγιστο θα μπορούσε να είναι το 1 μόριο (και μόνο εφόσον σχετίζεται με διδακτικά αντικείμενα στα σχολεία). Στην θετική κατεύθυνση και με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και η προϋπόθεση για την γλωσσομάθεια τουλάχιστον βασικής γνώσης και οι ΤΠΕ Α΄ επιπέδου. Στο ορθότερο να λαμβάνεται υπόψη και η πιστοποίηση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ. Η προϋπόθεση των ΤΠΕ αλλά και της ξένης γλώσσας οφείλει να υπάρχει ως προαπαιτούμενο για όλα τα στελέχη σε οποιαδήποτε βαθμίδα. Τέλος, θα έπρεπε να έχει ληφθεί υπόψη και η αμφίδρομη σχέση μεταξύ Α/Θμιας, Β/θμιας και Γ/θμιας. Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί των κοινών ειδικοτήτων με αυξημένα προσόντα και ικανοποιητική προϋπηρεσία και στις δύο βαθμίδες να είναι σε θέση να καταλάβουν θέση στελέχους σε όποια από τις 2 επιθυμούν εφόσον έχουν 10 συνολικά έτη και στις 2 βαθμίδες και τουλάχιστον 4 έτη ανά βαθμίδα.