• Σχόλιο του χρήστη 'προβληματισμένος' | 26 Μαρτίου 2018, 11:20

    Ένα ακόμη σημείο που χρήζει βελτίωσης είναι ότι με το νέο σχέδιο νόμου πριμοδοτείται η προϋπηρεσία για όσους έχουν αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση κα ειδικότερα για περισσότερο από 10 έτη. Δηλαδή και πάλι ευνοούνται – και χωρίς τεκμηρίωση - οι παλαιότεροι. Αλλαγή στο ορθότερο, πχ η διδακτική εμπειρία να αποτιμάται με 6 μόρια, κάθε έτος από 0,5 και για χρονική διάρκεια από 8 έτη έως 20 έτη. Επίσης δεν αιτιολογείται γιατί εξαιρούνται από την προϋπόθεση της κατοχής της πιστοποιημένης γνώσης ΤΠΕ επιπέδου Α΄ (ή και ορθότερα Β΄ επιπέδου) κάποιοι εκπαιδευτικοί. Δηλαδή στους εκπαιδευτικούς της παρ. 7 δεν είναι αναγκαία η γνώση ΤΠΕ, ιδιαίτερα και μάλιστα για υποδιευθυντές μεγάλων σχολικών μονάδων; Είναι δυνατό στην σημερινή εποχή της έκρηξης της τεχνολογίας να θέλει να γίνει στέλεχος και να λειτουργήσει ως ηγέτης εκπαιδευτικός, ώστε να συμβάλει αποτελεσματικά στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και να την οδηγήσει στην νέα εποχή με σύγχρονους όρους ανάπτυξης και καινοτομίας, σε επίπεδο είτε ευρωπαϊκό ή και παγκόσμιο, χωρίς βασική γνώση τεχνολογιών ΤΠΕ και τουλάχιστον βασική γνώση μίας ευρωπαϊκής γλώσσας;