• Σχόλιο του χρήστη 'Άρης' | 26 Μαρτίου 2018, 11:51

    Α) ΠΕ.Κ.Ε.Σ., ΚΕΣΥ και ΚΕΑ είναι τρεις δομές που συνδέονται και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους έχοντας έναν σύνδεσμο- συντονιστή. Β) Ενώ αυτές οι δομές συνδέονται με τις σχολικές μονάδες και τις ομάδες σχολείων, η διοίκηση απουσιάζει από τους προγραμματισμούς, την παρακολούθηση των δράσεων και από τις τελικές αποτιμήσεις των δομών. Είναι αναγκαίο να συνδεθεί ο συντονισμός του παιδαγωγικού- εκπαιδευτικού έργου με τη διοίκηση σε επίπεδο δ/νσεων εκπαίδευσης. Προτείνω: 1. Θεσμοθέτηση κοινών συναντήσεων Προϊσταμένου του ΚΕΣΥ, του ΚΕΑ και αρμόδιων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου σε επίπεδο Δ/νσεων με τους Δ/ντές Εκπ/σης τρεις φορές το σχολικό έτος και όποτε χρειαστεί έκτακτα για ζητήματα όπως: Λειτουργικότητα σχολείων, αντιμετώπιση ιδιαίτερων προβλημάτων σχολικών μονάδων, μαθησιακές και εκπαιδευτικές δυσκολίες μαθητών, τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, προγραμματισμός εκπαιδευτικών δράσεων, συναντήσεις με γονείς και εκπαιδευτικούς κ.α. 2. Συνάντηση του Δ/ντή Εκπαίδευσης με τον αρμόδιο Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και με κάθε ομάδα σχολείων όπως προβλέπεται στον προγραμματισμό του ΠΕ.ΚΕ.Σ.