• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΙΚΗ' | 26 Μαρτίου 2018, 11:53

    Οι καταργήσεις και οι αλλαγές στις διάφορες δομές εύχομαι να γίνονται με γνώμονα τη βελτίωση του σύγχρονου δημοκρατικού , ανοιχτού σχολείου και να μη στοχεύουν μόνο στην εξοικονόμηση πόρων και στην αύξηση του διοικητισμού , που σημαίνει απρόσωπες υπηρεσίες , με γραφειοκρατικό χαρακτήρα. Ο θεσμός των σχολικών συμβούλων , πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις , θεωρώ ότι ήταν μια αποτελεσματική βοήθεια στο πλευρό των μαχόμενων εκπαιδευτικών , μεταφέροντας νέες ιδέες , πρακτικές και προσεγγίσεις ,που αναβαθμίζουν τη διδασκαλία , ώστε αυτή να γίνεται πιο ελκυστική , προσαρμοσμένη στις νέες ανάγκες μάθησης , αξιοποιώντας τις ΤΠΕ. Ειδικά ο σύμβουλος Παιδαγωγικής ευθύνης είναι αναντικατάστατος , είναι ο συνάδελφος που υποστηρίζει και συμβουλεύει άμεσα κάθε στιγμή , προσφέροντας πολύπλευρη ηθκή στήριξη , ηθική και επιστημονική.Πόσες φορές δεν ανάλαβε πυροσβεστικό ρόλο σε αντιπαραθέσεις γονέων-μαθητών και εκπαιδευτικών ή και μεταξύ συναδέλφων? Εάν εκλείψει , φοβούμαι θα μείνουμε εκτεθειμένοι στην κακοήθεια της τοπικής κοινωνίας και στη διαιώνιση των προβληματικών συμπεριφορών μέσα στη σχολική κοινότητα , γιατι το ΚΕΣΥ με τις υπεραυξημένες αρμοδιότητες θα αποβεί ένας δυσκίνητος , απρόσωπος φορέας , που θα αναλώνεται σε αξιολογικές εκθέσεις και στη συμπλήρωση στατιστικών στοιχείων. Οι σχολικοί σύμβουλοι οργάνωναν ημερίδες , σεμινάρια , προωθώντας και το κομμάτι της επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας , σε περίοδο οικονομικής λιτότητας και δυσπραγίας. Η κατάργηση δομών , όπως ΣΣΝ , ΚΕΠΛΗΝΕΤ , ΚΕΣΥΠ , θα απογυμνώσουν το σχολείο από τους ειδικούς που είναι απαραίτητοι για το άρτιο παιδαγωγικό μας ρόλο.