• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτου Νικόλαος' | 26 Μαρτίου 2018, 12:32

    Για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, με έκπληξη διάβασα το άρθρο σχετικά με τη μείωση από τους 27 υπηρετούντες Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής, σε μόλις 20 σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Η Π.Ε.ΚΑ.Π. είχε εδώ και καιρό επισημάνει ότι ο σημερινός αριθμός Συμβούλων, κρίνοντας το πλήθος των εν ενεργεία εκπαιδευτικών Πληροφορικής αλλά και το γεγονός ότι διδάσκουν σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, είναι εξαιρετικά μικρός. Προτείνω λοιπόν να αυξηθούν σημαντικά οι θέσεις των Συντονιστών ΠΕ86, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον πολυδιάστατο ρόλο τους. Επιπρόσθετα ο περιορισμός επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, για τρίτη συναπτή θητεία δεν πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ και ταυτόχρονα αυτή η δικλείδα πρέπει να διατηρεί τα κίνητρα των εκπαιδευτικών για επαγγελματική εξέλιξη, γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση της εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να είναι σαφές στο νόμο, ότι μετά από δύο συναπτές θητείες ενός στελέχους σε μια θέση ευθύνης και στη συνέχεια μετά από μια τουλάχιστον θητεία άσκησης διδακτικών καθηκόντων, να έχει τη δυνατότητα να θέτει υποψηφιότητα σε θέση στελέχους εκ νέου. Αυτό θα λειτουργεί ως κίνητρο, για να ασκεί συνεχώς ο εκπαιδευτικός με υπευθυνότητα και ζήλο τα καθήκοντά του. Τέλος, σημειώνω ως θετική την αναφορά του σχεδίου νόμου, ότι προϋπόθεση για την επιλογή σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης είναι η πιστοποιημένη γνώση Τ.Π.Ε. Α΄ επιπέδου η οποία τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ86. Κάτι που αποτελεί πάγια θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. και την είχε προτείνει τον προηγούμενο Απρίλιο, πριν την Προκήρυξη για τους διευθυντές σχολικών μονάδων. Δυστυχώς τότε δεν εισακουστήκε, με αποτέλεσμα την άδικη και άνιση αντιμετώπιση εκατοντάδων υποψηφίων διευθυντών κλάδου Πληροφορικής, σε σχέση με τους υποψηφίους άλλων ειδικοτήτων. Προσυπογράφοντας την ανακοίνωση της Π.Ε.ΚΑ.Π. http://www.pekap.gr/index.php/2015-11-17-23-28-54/2015-11-17-23-30-01/351-2018-03-26-07-50-58