• Σχόλιο του χρήστη 'Αγοραστός Αθανάσιος' | 26 Μαρτίου 2018, 13:03

    Ένας πληροφορικός για την υποστήριξη όλων των σχολικών μονάδων σε έναν νομό (με εξαίρεση τους νομούς όπου θα αποσπώνται ακόμη δύο). Μάλιστα. Όποιος το σκέφτηκε (ας υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί όντως να αποτελεί προϊόν σκέψης) δεν έχει ουδεμία ιδέα από την εικόνα που επικρατεί στα σχολεία της χώρας. Πριν μερικά χρόνια, το Υπουργείο κατήργησε την 3ωρη εβδομαδιαία συντήρηση των σχολικών εργαστηρίων πληροφορικών διότι... προφανώς η συντήρηση πλέον γίνεται μόνη της. Στην Α'βάθμια ουδέποτε προβλέφθηκε η 3ωρη συντήρηση, διότι... η συντήρηση ΔΕΝ χρειάζεται. Τώρα, περιορίζεται ο αριθμός των τεχνικών υποστήριξης σε έναν για τα εκατοντάδες σχολεία ενός νομού, διότι... τι να την κάνεις τη συντήρηση; Όσοι θέλουν να προκόψουν ας πάνε να βρούνε χορηγίες από ιδιωτικές εταιρίες και να απευθυνθούν στην Αγία ιδιωτική Αγορά για να αγοράσουν καινούργια. Οι προτάσεις τέτοιου είδους, όπως οι παραπάνω, βλάπτουν σοβαρότατα τον δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, ενώ παράλληλα πολλαπλασιάζουν τις οικονομικές δαπάνες των σχολικών μονάδων. Αν μη τι άλλο, δείχνουν πλήρη άγνοια του τι γίνεται γύρω μας και συνάμα με πόσο τσαπατσούλικο και απλουστευτικό τρόπο προσεγγίζουν και προτείνουν λύσεις οι συγγραφής τέτοιων προτάσεων. Κρίμα. Ας γράφουν καλύτερα λοιπόν τέτοιες προτάσεις όσοι είναι σκεπτόμενοι, υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης και κυρίως... σχετικοί με τον τομέα. Μια μικρή αναδρομή στα στατιστικά στοιχεία του έργου των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά νομό, μια στοιχειώδεις έρευνα (την οποία δε φαίνεται να έχει εκπονήσει κανείς πριν γράψει τις παραπάνω προτάσεις που κατατίθενται για διαβούλευση) και μια γνωστοποίηση της κατάστασης του τι συμβαίνει γύρω μας (στα σχολεία) θα σας πείσει πόσο κακή ιδέα είναι όσα γράφετε.