• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΟΣΓΚΑμεΑ' | 26 Μαρτίου 2018, 13:04

    Κάνοντας την παραδοχή ότι στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η άμεση υλοποίηση της προτεινόμενης νέας οργάνωσης των υποστηρικτικών δομών α’ βάθμιας και β’ βάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και του θετικού αποτελέσματος τόσο στους μαθητές, όσο και στο εκπαιδευτικό σύστημα, εν γένει, το συγκεκριμένο κομβικής σημασίας άρθρο έχει ένα εξαιρετικά σημαντικό έλλειμμα, αυτό της μη ύπαρξης χρονοδιαγράμματος για την έκδοση των εξουσιοδοτικών Υπουργικών Αποφάσεων, κανονισμών λειτουργίας κ.ο.κ., γεγονός που προσδίδει μία χροιά προχειρότητας, κυρίως όμως, ενισχύει την άποψή μας, το φόβο και τον κίνδυνο ότι πρόκειται για ένα «μετέωρο βήμα» ή διαφορετικά για «μία από τα ίδια», δεδομένου ότι γενεσιουργός αιτία της μη επιτυχίας ή του ελλείμματος προηγούμενων (σχεδόν όλων) των νομοθετημάτων που αφορούν την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, είναι η μη όσμωσή τους με την έκδοση των εξουσιοδοτικών διοικητικών και νομοθετικών πράξεων που προέβλεπαν.