• Σχόλιο του χρήστη 'T.L.' | 26 Μαρτίου 2018, 13:09

    Άρθρο 20, παρ. 1.βθ Για τον προϊστάμενο Κ.Ε.Α. προβλέπεται επίδομα θέσης 150 ευρώ, ίσο με αυτό του υποδιευθυντή σχολικής μονάδας κ.λπ. Όμως κάθε Κ.Ε.Α. αποτελεί δομή αντίστοιχη με το Κ.Ε.Σ.Υ. (όπως παρουσιάζεται στο οργανόγραμμα που είχε κατατεθεί το φθινόπωρο). Ο προϊστάμενος του Κ.Ε.Α. επιλέγεται με τα ίδια κριτήρια και από το ίδιο συμβούλιο επιλογής που επιλέγεται ο προϊστάμενος του Κ.Ε.Σ.Υ. κι έχει περισσότερες ευθύνες και αρμοδιότητες. Το επίδομα θέσης ευθύνης του όμως είναι μικρότερο ακόμη και από αυτό του διευθυντή τετραθέσιου σχολείου, που επιλέγεται με πολύ λιγότερα χρόνια εκπαιδευτικής και διδακτικής υπηρεσίας, σε επίπεδο διεύθυνσης κι έχει πολύ λιγότερες ευθύνες και αρμοδιότητες. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 30 παρ.3 οι υποδιευθυντές σχολικών μονάδων, προϊστάμενοι ολιγοθέσιων δημοτικών και νηπιαγωγείων που αμείβονται με επίδομα θέσης 150 ευρώ δεν υπόκεινται σε περιορισμό 2 θητειών, ενώ ο προϊστάμενος ΚΕΑ μπορεί να επιλεγεί μόνον για 2 θητείες. Δηλαδή ο προϊστάμενος ΚΕΑ ενώ θεωρείται στέλεχος της εκπ/σης ως προς τις θητείες έχει επίδομα ευθύνης θέσης μη στελέχους. Πόσο δίκαιο και λογικό μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός; Θεωρώ ότι η οικονομική απαξίωση του προϊσταμένου Κ.Ε.Α. είναι άδικη και προτείνω την καθιέρωση επιδόματος ευθύνης για τον προϊστάμενο Κ.Ε.Α. αντίστοιχο με αυτό του προϊσταμένου Κ.Ε.Σ.Υ., δηλαδή 350 ευρώ ή τουλάχιστον αντίστοιχο με αυτό του διευθυντή γυμνασίου, τετραθέσιου σχολείου κ.λπ., δηλαδή 250 ευρώ.