• Κάνοντας την παραδοχή ότι στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η άμεση υλοποίηση της προτεινόμενης νέας οργάνωσης των υποστηρικτικών δομών α’ βάθμιας και β’ βάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και του θετικού αποτελέσματος τόσο στους μαθητές, όσο και στο εκπαιδευτικό σύστημα, εν γένει, το συγκεκριμένο κομβικής σημασίας άρθρο έχει ένα εξαιρετικά σημαντικό έλλειμα, αυτό της μη ύπαρξης χρονοδιαγράμματος για την έκδοση των εξουσιοδοτικών Υπουργικών Αποφάσεων, κανονισμών λειτουργίας κ.ο.κ.