• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Αθανασόπουλος' | 26 Μαρτίου 2018, 13:57

    Για τον Τομέα Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος Ο Επαγγελματικός χώρος που καλύπτει η Γεωπονική Εκπαίδευση είχε πάντα μεγάλη ανταπόκριση στην Ελλάδα, στηρίζοντας την Aγροτική Oικονομία και παρέχοντας στους αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. πολλές επαγγελματικές δυνατότητες είτε ως υπαλλήλους είτε ως ελεύθερους επαγγελματίες. Είναι επίσης από τα λίγα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται σε μεγάλο βαθμό εκτός μεγάλων αστικών κέντρων. Ειδικά τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης και της αποβιομηχάνισης, ο αριθμός των ατόμων που στρέφεται στην Γεωργία, και αντίστοιχα των μαθητών του τομέα, έχει αυξητική τάση. Η ενίσχυση της Γεωπονικής Εκπαίδευσης μπορεί να υποστηρίξει τη συνολικότερη πολιτική ανάπτυξης του Πρωτογενούς Τομέα, που ιδίως σε εποχές οικονομικής δυσπραγίας είναι κεντρικός πυλώνας ανάπτυξης της χώρας, να μειώσει την ανεργία και τη σχολική διαρροή. Με βάση τα παραπάνω και με κριτήρια την ευκολία πρόσβασης από την αντίστοιχη έδρα, την γεωγραφική διασπορά και τον αριθμό των υποστηριζόμενων εκπαιδευτικών, για την κάλυψη των αναγκών της γεωπονικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προτείνω την αύξηση του αριθμού των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου του τομέα Γεωπονίας Διατροφής και Περιβάλλοντος από 4 σε 7 με την εξής κατανομή: (Αριθμ. Συντονιστών Ε.Ε. - Έδρα - Περιοχή ευθύνης) 2 - Αθήνα/Πειραιάς - Αττική, Στ. Ελλάδα, Β. Αιγαίο, Ν. Αιγαίο 1 - Θεσσαλονίκη - Κ.Μακεδονία, Αν. Μακεδονία – Θράκη, Δυτ. Μακεδονία, 1 - Ιωάννινα - Ήπειρος, Κέρκυρα, Λευκάδα. 1 - Λάρισα - Θεσσαλία 1 - Πάτρα ή Τρίπολη - Δυτ. Ελλάδα, Κεφαληνία και Ζάκυνθος, Πελοπόννησος 1 - Ηράκλειο - Κρήτη