• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Μ.' | 26 Μαρτίου 2018, 14:38

    Χρειάζεται μεγάλος χρόνος προετοιμασίας για να εφαρμοστεί η αποτίμηση σωστά. Κατ΄ αρχήν χρειάζεται ενημέρωση των διευθυντών σχολικών μονάδων (δια ζώσης και όχι με CD ή παραπομπή σε ιστοτόπους, για να μπορέσει να καθοδηγήσει την διαδικασία στο σχολείο. Με απλά παραδείγματα, πως θα εντάξουμε στην αποτίμηση, τη δουλειά που γίνεται σήμερα σε ένα μέσο σχολείο. Γιατί προφανώς γίνεται κάποια δουλειά. Τίθενται κάποιοι στόχοι, ίσως δεν εκφράζονται. Γίνονται κάποιες δράσεις, ίσως δεν εγγράφονται όλες. Συζητάμε τα αποτελέσματα, ίσως δεν ανακοινώνονται. Κατόπιν η αποτίμηση πρέπει να γίνει για δύο χρόνια μόνο από το Σύλλογο Διδασκόντων, ώστε αποκτήσει "κουλτούρα" "αποτίμησης", και αυτός με τη σειρά του να μπορέσει να καθοδηγήσει και τους άλλους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας που δεν είναι επαγγελματίες εκπαιδευτικοί και δεν γνωρίζουν τα νομοθετήματα σε όλη τους την έκταση και πιθανόν και τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου. Οι εκθέσεις να είναι ανεπίσημες και επ΄ αυτών να υπάρχει υποστήριξη ως προς τον τρόπο εφαρμογής, αν παρουσιάζονται ελλείψεις και όχι ως προς το περιεχόμενο. Στον τρίτο χρόνο να συμμετέχουν και οι προβλεπόμενοι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, αφού προηγηθούν συνεδριάσεις ενημέρωσης από τον Διευθυντή και τον Υποδιευθυντή του Σχολείου. Τέλος είναι απαραίτητος ο προσδιορισμός της χρονικής διάρκειας των συνεδριάσεων, με αντίστοιχη μείωση του ωραρίου της ημέρας της συνεδρίασης, ώστε να μη καταστρατηγείται το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών.