• Σχόλιο του χρήστη 'Ελενη Μακρίδου' | 26 Μαρτίου 2018, 14:46

    Για την στελέχωση των ΠΕΚΕΣ θα έπρεπε να προβλέπεται θέση συντονιστή ΠΕ23 με ειδίκευση στη σχολική ψυχολογία, που να υποστηρίζει και να εποπτεύει το έργο των σχολικών ψυχολόγων στα ΚΕΣΥ και να οργανώνει και θα συντονίζει τις αντίστοιχες δράσεις επιμόρφωσης, προγραμματισμού της ψυχολογικής υποστήριξης στη σχολική κοινότητα και εφαρμογής προγραμμάτων πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τις υπόλοιπες διακριτές ειδικότητες του ΕΕΠ. Είναι προφανές ότι δε μπορεί να συντονίσει, να εποπτεύσει και να οργανώσει το αντίστοιχο έργο ένα στέλεχος "ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης", δηλαδή ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή ένα μέλος ΕΕΠ διαφορετικής ειδικότητας. Όπως ακριβώς υπάρχουν διακριτές ειδικότητες για τους συντονιστές των εκπαιδευτικών, το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τις διαφορετικές ειδικότητες του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού, εάν θεωρείται ουσιαστικό και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης