• Σχόλιο του χρήστη 'Τάσος' | 30 Νοεμβρίου 2010, 15:37

    Πιστεύω ότι η διαδικασία συμπλήρωσης μηχανογραφικού πεδίου πρέπει να βασίζεται αποκλειστικά στην κλίση του μαθητή και στις επιθυμίες του. Η συμπλήρωση μηχανογραφικού τον Ιούλιο καταρρίπτει αυτή την προσέγγιση γιατί οι μαθητές, επί των πλείστων, επιλέγουν σχολή αναλόγως των βαθμολογιών τους. Εάν η συμπλήρωση γίνεται το Μάρτιο επωφελείται μόνο η μηχανογραφική υπηρεσία του Υπουργείου. Ο μαθητής είναι αδύνατο να επιλέξει με καθαρό μυαλό. Για αυτό το λόγο προτείνω: * Αναβάθμιση του ρόλου του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού ώστε οι μαθητές να καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι να ανακαλύψουν και κάνουν αυτό το οποίο τους εκφράζει. * Δημιουργία και διενέργεια ερωτηματολογίων από την 1η τάξη του γυμνασίου και κάθε χρόνο σε κάθε μαθητή καθώς και συνέντευξης περί των επιθυμιών του για το μέλλον (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ). * Κατάθεση του μηχανογραφικού δελτίου πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων στην 3η τάξη του λυκείου, αφού έχει προηγηθεί συζήτηση ξεχωριστά με τον κάθε μαθητή και του έχουν δοθεί τα δεδομένα των έως τώρα αναλύσεων και συζητήσεων.