• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΟΛΜΗ ΕΔΙΠ' | 9 Μαΐου 2018, 22:28

    Το άρθρο 4 του σ/ν πρέπει αναδιατυπωθεί με στόχο αφενός όλο το μη καθηγητικό διδακτικό προσωπικό ειδικών κατηγοριών (συμπεριλαμβανομένων των πρώην καθηγητών εφαρμογών, νυν λέκτορες χωρίς διδακτορικό, ΕΔΙΠ και ΕΕΠ) για όλα τα ιδρύματα ανεξαρτήτως του εάν συγχωνεύονται ή όχι, να ενταχθούν σε μια κοινή κατηγορία προσωπικού που ανάλογα με τους τίτλους σπουδών να καταλάβουν οργανική ή προσωποπαγή θέση. Για την κατηγορία αυτή ας βρει το υπουργείο ένα όνομα (Επιμελητές, υφηγητές ; ή Επιμελητές Α΄και Β’) Οι κάτοχοι Διδακτορικού να καταλάβουν οργανική θέση και οι λοιποί προσωποπαγή έως την απόκτηση διδακτορικού τίτλου. Οι μεν πρώτοι να ασκούν αυτοδύναμο διδακτικό έργο, οι δε άλλοι εργαστηριακό όπως ακριβώς συμβαίνει και σήμερα στην πράξη. Χωρίς δηλαδή καμία επιμέρους ομάδα να χάνει τα δικαιώματα που έχει. Μισθολογικά οι μεν εξισώνονται με τους λέκτορες οι δε με το μισθολόγιο του ΕΕΠ. Έτσι και κίνητρο θα υπάρχει να εκπονήσουν διδακτορική έρευνα και ενδιαφέρον για να αποκτήσουν επιπλέον ακαδημαϊκά δικαιώματα αφού πρώτα δουλέψουν ερευνητικά περισσότερο. Αλλά και δεν θα αδικούνται τα μέλη ΕΔΙΠ που κατά κανόνα έχουν υψηλό συγγραφικό και ερευνητικό προφίλ. Ούτε όμως θα βρεθεί να διδάσκουν στα πανεπιστημιακά τμήματα αυτοδύναμα προσωπικό χωρίς καν τα τυπικά, αλλά και ουσιαστικά προσόντα. Διάβασα προ ημερών την τοποθέτηση της Ομοσπονδίας μας στη Σύνοδο των Πρυτάνεων που ο Σύλλογός μας έστειλε για το θέμα, και είναι πολύ σημαντική. Μπορείτε να τη μελετήσετε στο http://www.poseedip.tuc.gr/el/nea/single-news-poseedip-el/15897-topothetisi-tis-poseedip-aei-stin-87i-synodo-ton-prytaneon/ Ο υπουργός όπως και η αντιπολίτευση πρέπει να την μελετήσει πριν προβεί σε τελικές αποφάσεις. Αυτό που τώρα συμβαίνει και με αυτό το νομοσχέδιο είναι η απόλυτη ισοπέδωση των πάντων και προκαλείται το περί δικαίου αίσθημα.