• Σχόλιο του χρήστη 'κέλλυ' | 5 Οκτωβρίου 2018, 00:28

    Σε πρώτη φάση, θα ήθελα να θέσω τα εξής ερωτήματα σχετικά με την κατάτμηση του Φ.Π.Ψ: - Για ποιο λόγο θεωρήθηκε τόσο αναγκαία η κατάτμηση ενός τμήματος που τόσα χρόνια στελεχώνει τα σχολεία μας με φιλολόγους, οι οποίοι, αν μη τι άλλο, διαθέτουν αυτό που τόσα χρόνια οι ίδιοι οι κυβερνώντες διαφημίζουν και διατυμπανίζουν ως μέγα ζητούμενο - και είναι φυσικά!- δηλαδή, την παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών; - Τελικά, πού θα εδρεύει η Παιδαγωγική επιστήμη σε σχέση με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων και ο τομέας για την άσκηση των φοιτητών που πρόκειται να διδάξουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Σε ένα τμήμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ή στο Παιδαγωγικό της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης; Νομίζω ότι άφησαν απέξω μια κρίσιμη περίοδο (11 - 18) για τη ζωή και την εκπαίδευση του ανθρώπου. απλά για να αποδείξουμε ακόμα μια φορά ότι, μόλις κάνουμε ένα βήμα προόδου, μετά το καταστρέφουμε και πάμε εκατό χρόνια πίσω.Υποκριτικό,λοιπόν, τόσα χρόνια το ενδιαφέρον για το ψυχοπαιδαγωγικό κομμάτι της εκπαίδευσης που απευθύνεται στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας και τα άπειρα σεμινάρια για τις διδακτικές τεχνικές!! - τέλος, γιατί τόση αγωνία ότι οι επιστημονικοί κλάδοι δε θα αναπτυχθούν επαρκώς αν δεν αποτελέσουν ξεχωριστά τμήματα; άραγε οι επιστήμες δεν εξελίσσονται μέσα από τη διεπιστημονική έρευνα και τη σύμπραξη των επιστημόνων διαφορετικών αντικειμένων; Η φιλοσοφία υπήρξε μητέρα όλων των επιστημών. μέσα στο ΦΠΨ θα μπορούσε να γιγαντωθεί επιστημονικά, να βρει την πραγματωσή της και να αποδειχθεί πραγματικά χρήσιμη. όλοι όσοι μελετούμε ψυχοπαιδαγωγικά ζητήματα διαπιστώνουμε μέσα από μελέτη το φιλοσοφικό τους υπόβαθρο αλλά και την άρρηκτη σχέση των επιστημών της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας. Πραγματικά λυπάμαι για ένα όραμα κάποιων επιστημόνων που το θαύμασα ως έφηβη, το ακολούθησα επαγγελματικά, το παρακολούθησα να εξελίσσεται και τώρα απλά...ανακαλύψαμε ότι δεν είχε λόγο..