• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινη' | 5 Οκτωβρίου 2018, 23:01

    Ειμαι φοιτητρια του τμηματος σχεδιασμου και τεχνολογιας ξυλου και επιπλου και διαβαζοντας τη νομοθεσια εκφραζω την αντιθεση μου στη συγχονευση του τμηματος σχεδιασμου και τεχνολογιας ξυλου και επιπλου με το τμημα δαποσοπονιας και διαχειρησης φυσικου περιβαλλοντος . Μπορω να διακρινω μια και μοναδικη ομοιοτητα το ΞΥΛΟ. Αυτη η ομοιοτητα δεν επαρκει για να συγχονευτουν δυο τελειως διαφορετικα τμηματα . Το τμημα της δασοπονιας διδασκει βοτανικη , μετεορολογια , εδαφολογια κ.α τα οποια δεν μπορουν να σταθουν ως μαθηματα για εναν επιπλοποιο οπως και για εναν δασοπονο δεν μπορουν να σταθουν τα μαθηματα τεχνολογια ξυλου , δομη ξυλου , ιδιοτητες ξυλου , CAD κ.α . Επειτα ο τιτλος της συγχονευσης δεν ειναι κατανοητος ειδικα η τελευταια λεξη ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ . Δεν υπαρχει διευκρινηση τι ακριβως θα σχεδιαζουν οι φοιτητες . Ακομη το επαγγελμα του τεχολογου ξυλου και του σχεδιαστη επιπλου χανεται αυτοματος . Δεν γινεται να δηλωσει ενας φοιτητης που θελει να σπουδασει επιπλοποιος το νεο συχνονευμενο τμημα αππ τη στιγμη που δεν θα μαθει σχεδιο για επιπλα και προιοντα ...Η γνωμη μου για το τμημα που ειμαι ειναι οτι θα πρεπει να μη κλεισει το τμημα και αντιθετος να προστεθουν μαθηματα που θα εχουν να κανουν με τα προιοντα επιπλου , και με υα υλικα επιπλου χωρις να ειναι απαραιτητο να ειναι απο ξυλο . Επιπλεον ενα μαθημα πολυ ενδιαφερον και χρησιμο θα ηταν η ξυλοηλυπτικη που εχει και πολυ μελλον και παραγωγη. Υπαρχουν λυσεις αρκει να σκεφτουμε σωστα και πρακτικα . Δεν θελουμε ενα μελλον ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ..θελουμε ενα μελλον ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ