• Σχόλιο του χρήστη 'NIKOLAOS' | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:05

    Μερικές σκέψεις για την Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης είναι οι ακόλουθες: 1.Σταθερά και μετρήσιμα κριτήρια. Αντί για συνέντευξη να γίνει αξιολόγηση της συνολικής παρουσίας του εκπαιδευτικού λαβαίνοντας υπόψη τις πρωτοβουλίες, τις προσπάθειές του για βελτίωση της εικόνας του σχολείου(-ων) που υπηρέτησε, την συμμετοχή του σε προγράμματα κλπ. και με παράλληλη τεκμηρίωση της βαθμολογίας από τα κατά τόπους υπηρεσιακά συμβούλια. 2.Τα χρόνια υπηρεσίας να μην παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί στερούν από την διοίκηση των σχολικών μονάδων ατόμων που έχουν τις διοικητικές ικανότητες και όρεξη για δουλειά. 3.Αυξημένη μοριοδότηση για τα σοβαρά προσόντα που κατέχει κάποιος εκπαιδευτικός(κατοχή πανεπιστημιακών τίτλων όπως μεταπτυχιακά, διδακτοτικά κλπ.). 4.Αυξημένη μοριοδότηση των πανεπιστημιακών τίτλων ή μεταπτυχιακών στην διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών και της διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων. 5.Υποχρεωτική γνώση και πιστοποίηση στις Νέες Τεχνολογίες και συχνή επικαιροποίηση των γνώσεων αυτών γιατί οι εξελίξεις στον τομέα αυτό είναι ραγδαίες. Παράλληλα να σταματήσει ο παραλογισμός που υπάρχει στο ισχύον σύστημα όπου π.χ. ένας φιλόλογος με πιστοποίηση στη γνώση υπολογιστών να έπαιρνε μόρια για να γίνει διευθυντής και ένα καθηγητής πληροφορικής να μην έπαιρνε τα αντίστοιχα μόρια. 6.Υποχρεωτική γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 για να μπορεί ο διευθυντής να υλοποιεί συμπράξεις σχολείων με σχολεία του εξωτερικού. 7.Μοριοδότηση μόνο των σοβαρών προγραμμάτων επιμόρφωσης και όχι των δεκάδων βεβαιώσεων συμμετοχής σε διάφορα προγράμματα και ημερίδες καθώς επίσης να μοριοδότηση του επιστημονικού έργου του εκπαιδευτικού (άρθρα, συνέδρια, μελέτες, συγγραφή βιβλίων κλπ) 8.Μοριοδότηση οποιασδήποτε προηγούμενης θέσης ευθύνης καθώς επίσης και των ατόμων που συμμετείχαν σε διάφορα προγράμματα ως συντονιστές (π.χ. Ευρωπαϊκά προγράμματα Δια Βίου Μάθησης)