• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 21 Φεβρουαρίου 2019, 22:01

    Σαν εν ενεργεία Μηχανολόγος Μηχανικός, απόφοιτος του ΑΠΘ, μετά από σχετικές συζητήσεις με συναδέλφους μέλη ΔΕΠ, και έχοντας γνώση του προγράμματος σπουδών και των μαθημάτων που γίνονται στο τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτων, θεωρώ ότι τα μαθήματα της σχολής αυτής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης είναι πιο κοντά στο υπό ίδρυση τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών των Σερρών του Διεθνούς Πανεπιστημίου ενώ αντίθετα απέχουν πολύ από το αντικείμενο του υπο ίδρυση τμήματος Μηχανικών Διοίκησης και Παραγωγής της Σίνδου, από το οποίο οι φοιτητές προγραμματίζεται να ζητήσουν τελικά πανεπιστημιακό τίτλο. Προφανώς οι συντάκτες του πορίσματος και κατόπιν οι συντάκτες του νομοσχεδίου χρησιμοποιούν το διδακτικό προσωπικό και τα εργαστήρια των τμημάτων Οχημάτων και Αυτοματισμών του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης για να στελεχώσουν εν μέρει το νέο τμήμα Παραγωγής και Διοίκησης του ΔΙΠΑΕ. Είναι όμως παράλογο και δείχνει προχειρότητα να κατευθύνουν και τους φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων Οχημάτων στην νέα σχολή της Σίνδου μετά την αποφοίτησή τους χωρίς να υπάρχει συνάφεια αντικειμένου. Θα πρέπει το νομοσχέδιο να έχει μέριμνα ώστε οι Μηχανολόγοι Οχημάτων να έχουν τη δυνατότητα με αίτησή τους να κατευθυνθούν τουλάχιστον στη σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών των Σερρών για την απόκτηση πανεπιστημιακού πτυχίου και όχι να ακολουθήσουν υποχρεωτικά τους καθηγητές τους στη σχολή Μηχανικών Διοίκησης και Παραγωγής. Αυτή η μέριμνα-δυνατότητα θα πρέπει να περιληφθεί στην παράγραφο 5 του άρθρου 11 με σαφήνεια όπως για τα υπόλοιπα τμήματα. Επίσης ομοίως να υπάρχει υποχρέωση του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών των Σερρών να εκδόσει μέχρι 30-6-2019 την αντίστοιχη απόφαση των πρόσθετων όρων λήψης πτυχίου πανεπιστημίου για τους φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων Οχημάτων.