• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΗΜΟΠΟΥΛΟΣ' | 22 Φεβρουαρίου 2019, 06:11

    Στη δημόσια διαβούλευση για το νέο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα υπέβαλα την παρακάτω πρόταση: Δεδομένου ότι το τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, με έδρα τη Θεσσαλονίκη του (νέου) Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος θα προέλθει από την κατάργηση – μετεξέλιξη των ήδη υφισταμένων στο ΑΤΕΙΘ τμημάτων α) Μηχανολόγων Οχημάτων και β) Μηχανικών Αυτοματισμού, θα πρέπει, τουλάχιστον, στο νέο τμήμα των Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης να προβλέπονται μέσω μαθημάτων επιλογής και οι εξής δύο (2) κατευθύνσεις: 1ο) Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης με ειδίκευση στην Παραγωγή Οχημάτων και 2ο) Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης με ειδίκευση στον Αυτοματισμό Παραγωγής. Θεωρώ ότι περιττεύει, να αναφερθώ στη σημαντικότητα και αναγκαιότητα για κάθε οικονομία η ύπαρξη στελεχών των δύο προαναφερομένων ειδικοτήτων (Μηχανολόγων Οχημάτων και Μηχανικών Αυτοματισμού) καθώς και στη ήδη μεγάλη απορροφησιμότητα και καταξίωση τους στην ελληνική αγορά εργασίας και ότι θα έπρεπε να διατηρηθούν ως αυτόνομες ειδικότητες στο νέο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα. Αντιθέτως, τμήματα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη δύο: * Χανιά, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Κρήτης, από το 1984 * Ξάνθη, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Θράκης, από το 2000. Σε τι, λοιπόν, θα εξυπηρετούσε και η ύπαρξη ενός τρίτου τμήματος και κανενός στις ειδικότητες Μηχανολόγων Οχημάτων και Μηχανικών Αυτοματισμού, που οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες διαθέτουν; Τέλος, εάν ισχύσει το νομοσχέδιο ως κατατέθηκε, θα πρέπει μέσω κατάλληλης νομοθετικής πρόβλεψης οι ήδη πτυχιούχοι των καταργούμενων τμημάτων τους ΑΤΕΙΘ (Μηχανολόγων Οχημάτων και Μηχανικών Αυτοματισμού) να εξομοιωθούν – ισοτιμηθούν με τις ιδιόκτητες: α) Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης με ειδίκευση στην Παραγωγή Οχημάτων και β) Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης με ειδίκευση στον Αυτοματισμό Παραγωγής, αντίστοιχα.