• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας' | 22 Φεβρουαρίου 2019, 10:05

    Η κατάργηση δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει συνέχεια, εφόσον προκύπτουν νέες ονομασίες από ήδη υπάρχοντα τμήματα προφανώς και πρέπει να υπάρχει συνέχεια. Όπως ακριβώς έχει γίνει και στο παρελθόν με πολλές άλλες σχολές. Δηλαδή πολυτεχνικές σχολές που ονομάζονταν ηλεκτρολόγων και μηχανολόγων μηχανικών και μετά διαχωρίστηκαν, οι απόφοιτοί τους βρέθηκαν στο κενό; Στην περίπτωση του τμήματος ηλεκτρολόγων μηχανικών που έγινε τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών Η/Υ έχουν άλλα επαγγελματικά δικαιώματα οι απόφοιτοι; Απόφοιτοι των παλιών ακαδημιών γυμναστικής που έγιναν σε μια νύχτα πανεπιστημιακές σχολές, έχουν διαφορετικά δικαιώματα; Όσο αφορά τις 2τείς σχολές των δασκάλων, που έγιναν σε 1 νύχτα πανεπιστημιακές σχολές, οι παλιότεροι απόφοιτοι δάσκαλοι σταμάτησαν να υπάρχουν ή δεν είχαν κοινό μισθολόγιο με τους νέους απόφοιτους του τμήματος. Αυτά είναι γελοιότητες. Αν θες να καταργήσει κάτι σκέφτεσαι και ότι αυτό συνεπάγεται για όλες τις εμπλεκόμενες κατηγορίες, αλλιώς δεν το κάνεις. Κατά αντιστοιχία ο απόφοιτος του 6τάξιο γυμνασίου είναι διαφορετικός από τον απόφοιτο της γ' λυκείου. Επίσης, αποτελεί τουλάχιστον κατάντια να εκδίδονται νόμοι που αναφέρουν ότι το δίπλωμα του πολυτεχνείου είναι ισάξιο με προπτυχιακό και μεταπτυχιακό τίτλο, μόνο και μόνο για να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους. Πως γίνεται ένα προπτυχιακό πρόγραμμα να αποδίδει μεταπτυχιακό (μετά-πτυχίο) πρόγραμμα; Κατ επέκταση κάθε πτυχιούχος μηχανικός με μεταπτυχιακό τίτλο θα πρέπει να είναι αυτόματα ισάξιος, ισότιμος και με ίσα δικαιώματα με τον αντίστοιχο διπλωματούχο. Προτείνω τη διασφάλιση των αποφοίτων και τελειοφοίτων των ΤΕΙ, μέσω της αλλαγής του πτυχίου σε νέο σύμφωνα με την εκάστοτε αλλαγή και διευθέτηση του θέματος ίδιων σχολών μεταξύ μηχανικών ΤΕ και μηχανικών ΠΕ, μέσω κοινών επαγγελματικών δικαιωμάτων βάσει ετών σπουδών (μεταπτυχιακά κτλ).