• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΕΣΤΩΡ ΜΠΑΜΙΔΗΣ' | 8 Μαρτίου 2019, 08:09

    Εκφράζονται πολύ σοβαρές επιφυλάξεις για την αποτελεσματικότητα της δημιουργίας μιας υδροκέφαλης Διεύθυνσης με 54 Τμήματα, διάσπαρτα σε όλη την επικράτεια, στην οποία θα ανήκουν διοικητικά τα 3/4 των υπαλλήλων της υπηρεσίας. Όπως φαίνεται και από την αναλυτική απαρίθμηση των Τμημάτων στην παράγραφο 2 του άρθρου σε επίπεδο Περιφερειών, η κοινή λογική οδηγεί σε μία διάρθρωση με 10 έως 12 περιφερειακές Διευθύνσεις (το πολύ), μία σε κάθε Περιφέρεια, στην οποία θα υπάγονται κατά μέσο όρο 5 αρχειακές υπηρεσίες Νομού, σε επίπεδο Τμήματος. Σ' αυτό το σχήμα περιλαμβάνονται και οι τρεις (3) περιφερειακές Διευθύνσεις που προβλέπει το άρθρο (Μακεδονίας, Κέρκυρας, Ηπείρου). Παράλληλα, μπορεί να μετατραπεί η Διεύθυνση Συντονισμού της Κεντρικής Υπηρεσίας σε Τμήμα, το οποίο θα έχει τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου, για το συντονισμό, σε δεύτερο βαθμό, 10-12 περιφερειακών αρχειακών υπηρεσιών που θα λειτουργούν σε επίπεδο Διεύθυνσης και θα συντονίζουν με τη σειρά τους τις υφιστάμενές τους αρχειακές υπηρεσίες που έχουν τις έδρες τους στις περιφερειακές ενότητες της αρμοδιότητός τους. Σ’ αυτό το σχήμα, οι τρεις αρχειακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής εντάσσονται ως Τμήματα στην Κεντρική Υπηρεσία. Η τελική προτεινόμενη συνολική αύξηση των Διευθύνσεων κατά 6 ή 7, θεωρώ ότι δικαιολογείται πλήρως διότι: -δημιουργεί ένα πολύ πιο ισορροπημένο και αποτελεσματικό διοικητικό σχήμα, -βελτιώνει και αναβαθμίζει την οργανωτική δομή καθώς και την ομοιογένεια και αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας-περιφέρειας, -συμβαδίζει με τη διοικητική διαίρεση της χώρας και στον τομέα των επιπέδων διοίκησης, -διευκολύνει την άμεση επαφή και συνεργασία με τις υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα στην περιφέρεια, οι οποίες αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των «προμηθευτών» αρχειακού υλικού.