• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΡΙΠΑΡΟΠΟΥΛΟΥ' | 22 Απριλίου 2020, 22:06

    Σε μια περίοδο δύσκολη και πρωτόγνωρη για την παγκόσμια κοινωνία, με τους πολίτες ψυχολογικά καταρρακωμένους, μουδιασμένους και χωρίς νηφαλιότητα, το να κατεβαίνει προς διαβούλευση ένα νομοσχέδιο που αφορά την Παιδεία, έναν τόσο ευαίσθητο τομέα, εκτός του ότι είναι αδόκιμο και δημιουργεί επιπλέον ανησυχία, μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο για την δημοκρατία. Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και η συζήτηση για αλλαγές στην Παιδεία να γίνει όταν αποκατασταθεί η ηρεμία και η καθημερινότητά μας. Η απομάκρυνση της Κοινωνιολογίας από τις Ανθρωπιστικές Σπουδές θα μπορούσε να αποφευχθεί εάν οι μαθητές/τριες μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα στα Λατινικά και στην Κοινωνιολογία, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους στην επιλογή των Σχολών. Μαθήματα κοινωνιολογικού περιεχομένου αντί να εξοστρακίζονται θα έπρεπε να αναβαθμίζονται, ειδικά σε περιόδους κοινωνικής κρίσης, εφόσον βοηθούν τους νέους να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και να την αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα και ωριμότητα. Οι κοινωνικοί επιστήμονες είναι απαραίτητοι τόσο στην κοινωνία όσο και στα σχολεία και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς θα είναι και οι "εκπαιδευτικοί εμπιστοσύνης" που με την κοινωνική τους ευαισθησία θα προσπαθούν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν στους σχολικούς χώρους. Αυτό δεν είναι "πρόβλεψη" αλλά από την μακρόχρονη εμπειρία μου μέσα στα σχολεία, είναι η μέχρι τώρα διαπίστωσή μου! Οι κοινωνικοί επιστήμονες πάντα υπήρξαν "καθηγητές εμπιστοσύνης" ακόμα και σε περιόδους επαγγελματικής ανασφάλειας και απαξίωσης τόσο των ίδιων όσο και του αντικειμένου τους... Κριπαροπούλου Αντιγόνη Διευθύντρια του ΓΕΛ Καρέα