• Σχόλιο του χρήστη 'Έλενα' | 22 Απριλίου 2020, 23:16

    Αμα μπει εκπαιδευτικος Αγγλικής στην τάξη του Νηπιαγωγείου γιατι στο προσοντολόγιο μοριοδοτείται η ξένη γλώσσα..??!! Σύμφωνα με το προσοντολόγιο λοιπόν και οι Νηπιαγωγοί μπορούν να διδαξουν ξένες γλώσσες αν διαθέτουν πτυχία.Βλέπουμε λοιπόν τη προχειρότητα των πραγμάτων και την ταχτοποίηση των ειδικοτήτων και όχι την πραγματική αναγκη να μάθουν τα νήπια αγγλικά. Επιπλέον, το αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου αναφέρεται σε θεματικές όχι σε μαθήματα όπως στο Δημοτικό,Γυμνάσιο,Λύκειο.Αυτό πρέπει κάποια στιγμή να γίνει κατανοητό.Αυτό σημαίνει πως μέσα απο ένα θέμα στο Νηπιαγωγείο μεσα απο δραστηριότητες ασχολούμαστε με τη Γλώσσα (προφορικός,γραπτός λόγος), Μαθηματικά κτλ και ΗΔΗ με ΤΠΕ. Όσα περισσότερα άτομα μπαίνουν στην αίθουσα του Νηπιαγωγείου τόσο πιο δυσκολα είναι για τα παιδιά ειδικά αν λάβουμε υποψη τα παιδιά που χρειαζονται επιπλέον βοήθεια και τους δημιουργείται συγχυση με την παρουσία πολλών εκπαιδευτικών.Ως εκαιδευτικός ειδικής αγωγής όταν μπω σε αιθουσα χρειάζομαι χρόνο ώστε να με συνηθίσουν τα παιδιά και το παιδί που χρειάζεται στηριξη πόσο μαλλον να μπαίνουν και ειδικότητες. Παρακαλώ να εστιάσετε στις πραγματικές ανάγκες του Νηπιαγωγείου όπως υλικοτεχνικός εξοπλισμός, ειδικό εκπαιδευτικό υλικό για την ειδική αγωγή, προσλήψεις μόνινων Νηπιαγωγών δηλαδή στη βάση του προβλήματος και έπειτα όταν όλα αυτά λυθούν υπάρχει χρόνος και για επιπλέον μεταρρυθμίσεις.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων