Δεν θα περπατήσει ο θεσμός έτσι.
1. Πρέπει να μειωθεί το ωράριο του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης και να επιμορφωθεί. Πόσα ακόμη να κάνει ο εκπαιδευτικός της τάξης;
2. Γιατί ο εκπαιδευτικός της τάξης και όχι ψυχολόγος; Ο κάθε ειδικός στο ρόλο του.
Να μην είναι θεσμός του φαίνεσθαι , άλλα θεσμός με απτά αποτελέσματα.
Δεν θα περπατήσει ο θεσμός έτσι. 1. Πρέπει να μειωθεί το ωράριο του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης και να επιμορφωθεί. Πόσα ακόμη να κάνει ο εκπαιδευτικός της τάξης; 2. Γιατί ο εκπαιδευτικός της τάξης και όχι ψυχολόγος; Ο κάθε ειδικός στο ρόλο του. Να μην είναι θεσμός του φαίνεσθαι , άλλα θεσμός με απτά αποτελέσματα.