• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 22 Απριλίου 2020, 23:59

    Mε την εισαγωγή θεματικών ενοτήτων στο Νηπιαγωγείο καταπατώνται βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, project και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Το νηπιαγωγείο πάει για "σχολειοποίηση" Οι ξεχωριστές θεματικές ενότητες έρχονται σε αντίθεση με τις ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες αυτής της ηλικίας που «επιβάλλουν » την ολιστική προσέγγιση της γνώσης και την παροχή αυτής με βιωματικό τρόπο. Αν θέλετε να βελτιώσετε ουσιαστικά την ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας προσχολικής εκπαίδευσης προς όφελος των παιδιών, να προχωρήσετε σε στελέχωση των δημοσίων νηπιαγωγείων με προσωπικό, νηπιαγωγούς, ειδικούς νηπιαγωγούς, ψυχολόγους, τραπεζοκόμους για τα ολοήμερα τμήματα , υπαλλήλους καθαριότητας και υλικοτεχνικό εξοπλισμό. Αν θέλετε να βελτιώσετε ουσιαστικά τα δημόσια νηπιαγωγεία να τους παρέχετε τα κατάλληλα κτίρια, να μειώσετε τον αριθμό μαθητών ανά νηπιαγωγο και να επιμορφώνετε δωρεάν τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς. Στηρίξτε το ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο με προγράμματα σπουδών προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητές του και να καλύψτε οικονομικά τις αυξημένες τα τελευταία χρόνια ανάγκες του. Λυπηρό να θυσιάζεται το καλύτερο κομμάτι της εκπ/σης προκειμένου να εξυπηρετηθούν ειδικότητες.