• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Πιπινάς' | 23 Απριλίου 2020, 00:02

    Θα πρέπει να καθοριστεί ένας ελάχιστος αριθμός θεμάτων, ανάλογα με το μάθημα, ώστε να αποτρέπει τον μαθητή από την ιδέα της απομνημόνευσης των απαντήσεων. Η τράπεζα θεμάτων πρέπει να συμβάλει στην κριτική ικανότητα του μαθητή και όχι στην στείρα απομνημόνευση. Θα πρέπει λοιπόν να συγκεκριμενοποιηθεί προς τους θεματοδότες ένας κατάλογος θεματικών υποενοτήτων, βάσει των στόχων του κάθε μαθήματος, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σύνθεσης αυτών στα διάφορα υποερωτήματα των θεμάτων της τράπεζας προκειμένου, αφενός να καλύπτεται όσο γίνεται μεγαλύτερος όγκος ύλης, αφετέρου δε να μπορεί να αυξηθεί ο αριθμός των θεμάτων.