• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία' | 23 Απριλίου 2020, 00:26

    Ο συγκεκριμένος θεσμός είναι προς τη λάθος κατεύθυνση: -Μεγάλη επιβάρυνση για τον ήδη επιβαρυμένο εκπαιδευτικό κόσμο η επιφόρτιση με όλες αυτές τις υποχρεώσεις, εκτός και αν προβλεφθεί κάποια μείωση ωραρίου για τον εκπαιδευτικό που θα αναλάβει αυτό τον ρόλο. -Διευρύνεται το χάσμα μεταξύ μόνιμων και αναπληρωτών (εκπαιδευτικοί δυο ταχυτήτων) καθώς ο αναπληρωτής δεν μπορεί , εκ των πραγμάτων να αναλάβει αυτό τον ρόλο(οι αναπληρωτές είναι συνήθως για λίγους μήνες στο σχολείο και μετα φεύγουν , οπότε δεν μπορούν να γνωρίζουν στο βάθος που απαιτεί ένας τέτοιος θεσμός τις ανάγκες του σχολείου ενώ πολλοί εργάζονται σε 3-4-5 σχολεία). -Διχασμός και μεταξύ μόνιμων εκπαιδευτικών-δεν είναι όλοι άραγε οι εκπαιδευτικοί εμπιστοσύνης για τους μαθητές που το χρειάζοται; -Η εμπιστοσύνη μεταξύ μαθητή -εκπαιδευτικού , γονέα-εκπαιδευτικού δε διασφαλίζεται με την επιβολή αντίστοιχου ρόλου σε κάποιον εκπαιδευτικό αλλά είναι αποτέλεσμα αμοιβαίας κατανόησης και δημιουργικής συνεργασίας , κάτι το οποίο μπορεί να αναπτυχθεί με τον εκπαιδευτικό που ο γονιός/ μαθητής αιθάνεται ότι συνεγάζεται αποτελεσματικότερα και όχι με κάποιον που θα του επιβληθεί θεσμικά.