• Σχόλιο του χρήστη 'Ανήσυχος εκπαιδευτικός' | 23 Απριλίου 2020, 00:30

    Η τοποθέτηση ειδικότητας στο νηπιαγωγείου αίρει τον νηπιαγωγό, που είναι ο κύριος υπεύθυνος και εκπρόσωπος της εκπαίδευσης των παιδιών στην συγκεκριμένη ηλικία. Η τοποθέτηση ειδικότητας αγγλικού δημιουργεί επικέντρωση σε γνωστικό αντικείμενο όπου και δεν υφίσταται η ύπαρξη διακριτών μαθημάτων στην τάξη του νηπιαγωγείου. Με τι γνώση θα παρευρεθεί ο πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας στην προσχολική εκπαίδευση; Με την γνωστική; Την κατοχή, δηλαδή, επάρκειας σε γλωσσολογικό επίπεδο; Για την γνωστική ανάπτυξη των παιδιών τι ακριβώς θα γνωρίζει; Για την κοινωνική και τη συναισθηματική; Για ποιο λόγο να επιβαρύνω την προσχολική ηλικία με την κατάκτηση ενός αντικειμένου που θα με απασχολεί σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου και θα έχω άπλετο χρόνο να το μελετήσω στα 12 χρόνια σχολικής μου εκπαίδευσης. Τι παραπάνω θα μου προσφέρει άμα εντάξω την αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο; Πάνω σε ποιες έρευνες και μεθοδολογίες στηρίζεται τα επιχειρήματά σας; Να μας αναφέρεται τις έρευνες να γνωρίζουμε. Τέλος, 4 χρόνια σπουδών λαμβάνουν οι νηπιαγωγοί σε όλοι τη χώρα. Δε θα ήταν πιο συνετό να απαιτήσετε από τα πανεπιστημιακά τμήματα να εντάξουν παραπάνω και υποχρεωτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας και διδακτικής της ώστε οι ίδιοι οι νηπιαγωγοί να διδάξουν αγγλικά στα νήπια και να επιμορφώσετε στα αγγλικά τους νηπιαγωγούς που ήδη εργάζονται;