• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 23 Απριλίου 2020, 00:47

    Θα πρέπει να γίνει, επιτέλους, ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας του σχολείου και μείωση της ποσότητας. Αυτή τη στιγμή απασχολείτε σε ένα σχολείο τα παιδιά μέχρι τις 14.00. Μισή ώρα περπάτημα για επιστροφή στο σπίτι και φαγητό, οπότε η ώρα έχει πάει 15.00. Ίσως το αγνοείτε στο υπουργείο αλλά μόνο για τα μαθήματα κατεύθυνσης τα παιδιά έχουν 10 ώρες την εβδομάδα φροντιστήριο. Πλέον πρέπει να παρακολουθούν και για άλλα μαθήματα προκειμένου να πετύχουν τον μέγιστο βαθμό απολυτηρίου. Δηλαδή αισίως τις 3 ώρες την ημέρα. Τελικά, στην καλύτερη περίπτωση, ο μαθητής στις 18.30 θα έχει τελειώσει και με τα φροντιστήρια. Κατόπιν θα πρέπει να διαβάσει για τα επτά (7) μαθήματα της επόμενης ημέρας, όχι μόνο του σχολείου αλλά και του φροντιστηρίου. Επίσης τα περισσότερα παιδιά μαθαίνουν τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα εκτός σχολείου.... Συμπεριλαμβάνοντας τους βαθμούς απολυτηρίου Α, Β και Γ Λυκείου ως κριτήριο εισαγωγής επιβαρύνεται το ήδη φορτωμένο πρόγραμμά τους. Αν κάποτε γίνει εφικτό να μη χρειάζονται τα φροντιστήρια ίσως θα είχε νόημα, αυτή τη στιγμή θεωρώ πως είναι παραλογισμός. Επίσης θα ήθελα να διαβάσω κάπου το πως θα αντιμετωπισθεί το θέμα της υποκειμενικόττηας της απολυτήριων βαθμών καθώς απο σχολείο σε σχολείο υπάρχει μεγάλη διαφορά στην αντιμετώπιση των μαθητών... Εν τέλει, χετε σκεφθεί ότι αυτά τα παιδιά, ως έφηβοι και ως ανθρώπινα όντα, χρειάζονται και προσωπικό ελεύθερο χρόνο; Έχετε σκεφθεί ότι κάποια παιδιά μπορεί να έχουν και άλλες δραστηριότητες είτε αθλητικές είτε καλλιτεχνικές τις οποίες, με το πρόγραμμά σας, τα αναγκάζεται να τις εγκαταλείψουν από την Α' Λυκείου πλέον;