• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 23 Απριλίου 2020, 00:47

    Αρχικά,η τράπεζα θεμάτων καταλαμβάνει ένα μεγάλο όγκο θεμάτων τον οποίο το παιδί αδυνατεί να μελετήσει και να διδαχθεί ώστε να τα κατανοήσει καινα επιτύχει στις Πανελλάδικες εξετάσεις.Επιπλέον δεν φαίνεται ωραίο να αποτελούν όλα μέρος της τύχης,χωρίς να δίνεται η απαραίτητη βάση στα θέματα που θα διεξαχθούν.Επίσης,βασική προϋπόθεση είναι ο στόχος να διδαχθεί όλη η εξεταστέα ύλη στο σχολείο κάτι που προφανώς είναι αδύνατο εδώ και τόσα χρόνια που η ύλη είναι ήδη μειωμένη,φανταστείτε να προσθέσετε παραπάνω και πόσος χρόνος απομένει για να μελετηθεί.Επιπροσθέτως,η σκέψη αλλαγής των μαθημάτων στις ενδοσχολικές εξετάσεις καθώς η ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών να καλείται να γράψει Μαθηματικά Γενικής(που πολλές φορές είναι ο λόγος για να στραφεί ένα παιδί στη θεωρητική) και η ομάδα προσανατολισμού θετικών σπουδών να γράψει Ιστορία Γενικής δεν θεωρώ πως θα οφελήσει πουθενά,ειδικά τους μαθητές,αντιθέτως μάλιστα θα ενεπνεύσει κλίμα αποστασιοποίησης και απέχθειας προς αυτό το σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων.Κάθε παιδί προσπαθεί με όλα τα εφόδια που κατεχει να επιτύχει τον στόχο του,στον τομέα που βρίσκεται και πάνω σε αυτά που κατανοεί,το να προστίθεται κάτι εντελώς έξω από τα νερά του και καλά για γενικές γνώσεις είναι τελείως εκτός και μπορεί να τον αποσυντονίσει γενικότερα.