• Σχόλιο του χρήστη 'Δέσποινα Καραγιωργου' | 23 Απριλίου 2020, 01:01

    Κατ αρχάς πιστεύω ότι οι συνεχείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος με την αλλαγή της μιας κυβέρνησης στην άλλη είναι λαθος, γιατί οι μαθητές αποδιοργανωνονται με το να μην ξέρουν κάθε φορά τι τους ξημερώνει.Πιστευω ότι χρειάζεται συνεργασία ώστε να προκύψει μια ενιαία εκπαιδ θετική πολιτική σε βάθος δεκαετίας όπου κάθε κυβέρνηση θα την υιοθετεί και θα την συνεχίζει.Αυτο το φαινόμενο κάθε ένα δύο χρόνια να αλλάζουν τα μαθήματα των πανελλαδικών και τα αναλυτικά προγράμματα που ο θεωρώ παρακμιακό και μη αποτελεσματικό.Επισης παρατηρείται το φαινόμενο κάθε φορά να προωθούνται μαθήματα ανάλογα με το τι συντεχνιακές γνωριμίες υπάρχουν, έτσι όμως δ ν φτιάχνεται υγείες εκπαιδευτικό σύστημα που να προωθεί την γνώση και την πρόοδο σε μια κοινωνία.Η αλλαγή της κοινωνιολογίας από τα λατινικά δεν με βρίσκει σύμφωνη γιατί πρώτα από όλα τα λατινικά που διδάσκονται δεν έχουν καμμία σχεση με την κλασική λατινική γραμματεία και δεύτερον θεωρώ ότι οι κοινώνικες επιστήμες πρέπει να εκπροσωπούνται με κάποιο μάθημα στις πανελλαδικές εξετάσεις.Θεωρω ότι πρέπει να παραμείνουν και τα δύο μαθήματα και μαθητές να επιλέγουν ανάλογα σε τι σχολή προσανατολίζονται και να αλλάξουν οπωσδήποτε και τα βιβλία αυτών των μαθημάτων.Τελος έχει ακούστει ότι η κοινωνιολογία δημιουργεί αριστερές αντιλήψεις στους μαθητές αυτό είναι απολύτως παιδαριώδες και αντιεπιστημονικο ίσα ίσα το συγκεκριμένο μάθημα δεν κατευθύνει αλλά δημιουργεί κριτική σκέψη ώστε οι μαθητές να κατονοησουν την οργάνωση της κοινωνίας και να επιλέξουν τα συστήματα οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.