Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 23 Απριλίου 2020, 01:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο τα τελευταία 17 χρόνια. Παρατηρώ ότι τα περισσότερα παιδιά σήμερα δεν είναι εξοικειωμένα με τους υπολογιστές. Χρησιμοποιούν κινητά και τάμπλετ διαισθητικά και εμπειρικά. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό και δεν υποκαθιστά τη χρήση υπολογιστών. Παρακαλώ προσπαθήστε να θυμηθείτε που μάθατε εσείς να χρησιμοποιείτε τους υπολογιστές και αξιολογήστε πόσα καλά τα καταφέρνετε. Το ίδιο επιθυμείτε για τα παιδιά μας; Σκεφτείτε ότι η σύγχρονη ζωή επιβάλει τη χρήση των υπολογιστών. Υπολογίστε ότι στο μέλλον αυτό θα ενταθεί. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να γνωρίσουν τα παιδιά τον κόσμο των υπολογιστών και της τεχνολογίας. Να χρησιμοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία και να μην είναι τεχνολογικά αναλφάβητοι. Η πρότασή μου για τις ώρες της Πληροφορικής είναι 2 ώρες για την Α, Β, Γ, και 3 ώρες για την Δ, Ε, ΣΤ. Παραμένω στη διάθεσή σας για περαιτέρω εξηγήσεις.