• Σχόλιο του χρήστη 'Στάθης Λεουτσάκος' | 23 Απριλίου 2020, 01:07

    Δυσκολεύομαι να κατανοήσω τη λογική αυτής της ανακατανομής των σχολείων και των κριτηρίων της. Για παράδειγμα με ποια λογική ένα ιστορικό σχολείο όπως το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών, πρότυπο στο παρελθόν, με κληροδοτήματα και με εξέχοντες αποφοίτους δεν έγινε πρότυπο και έγινε το ΠΣΠΑ ή το 2ο Πειραματικό Αθηνών; Τα σχολεία που είναι συνδεδεμένα με τα πανεπιστήμια, όπως το ΠΣΠΑ, πρέπει να είναι πειραματικά και να προωθούν έρευνες σε τυχαία δείγματα μαθητικού πληθυσμού. Επίσης, δεν θεωρείτε ότι η διασύνδεση δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου οδηγεί σε καταστάσεις αποτελμάτωσης. Ούτε κλήρωση δεν γίνεται, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Είναι οι μαθητές κυρίως μιας γειτονιάς, οι οποίοι ξεκινούν από το δημοτικό και τελειώνουν το λύκειο, έχοντας τα πλεονεκτήματα να φοιτούν σε ένα πειραματικό σχολείο. Ποια η διαφορά της επιλογής των μαθητών αυτών με τους μαθητές των άλλων σχολείων;