• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία Καραγιάννη' | 23 Απριλίου 2020, 01:12

    Εργαζόμενη τα τελευταία χρόνια στα δημόσια νηπιαγωγεία της χώρας ως νηπιαγωγός, ήταν εύκολο να αντιληφθώ τη σημαντικότητα του έργου μας και πώς αποτυπώνεται η αγάπη και η προσωπική δουλειά μας στις καρδιές και την πορεία των μαθητών μας. Το έργο της νηπιαγωγού τα εμπεριέχει όλα, ανάπτυξη αλφαβητισμού, εξέλιξη κινητικών δραστηριοτήτων, βελτίωση συναισθηματικής νοημοσύνης και ανάπτυξη ενσυναίσθησης, κοινωνικές δεξιότητες και δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης και άλλα πολλά. Μια νηπιαγωγός δεν αρκείται στο να μάθει απλά στα παιδάκια να κρατούν το μολύβι, να τραβούν γραμμές και να γεμίζουν με χρώμα τα πλαίσια αλλά αγωνίζεται καθημερινά να πλάσει νέους ανθρώπους με αγνά συναισθήματα, αξίες και ιδανικά. Αυτά τα συναισθήματα θα αποτελέσουν τη βάση για τη μελλοντική τους πορεία στη κοινωνία. Το υπουργείο Παιδείας, αν καταρτίζεται από άτομα που είναι γνώστες των χαρακτηριστικών των μαθητών αυτής της ευαίσθητης ηλικίας, πρέπει να ανοίξουν τα μάτια και να αγωνιστούν να βελτιώσουν τις συνθήκες των νηπιαγωγείων και να αναδιαμορφώσουν το αναλυτικό πρόγραμμα με τρόπο ευνοικό για τους μαθητές. Είναι άμεσα αναγκαίο να βελτιωθούν κτιριακές υποδομές, να υπάρχει βοηθός εκπαιδευτικού σε μια τάξη που απαρτίζεται από 20-25 παιδιά, να ενθαρρύνονται εναλλακτικοί και ελκυστικοί τρόποι διδασκαλίας όπως διαδραστικά περιβάλλοντα μάθησης και νέες ενδιαφέρουσες θεματικές ενότητες. Δεν είναι προτεραιότητα να μάθουν τα προνήπια και τα νήπια την αγλλική αλφαβήτα ούτε τα χρώματα στα αγλλικά, πράγματα που μπορούν να διδαχθούν αργότερα στο δημοτικό! Έμφαση πρέπει να δοθεί στα ευαίσθητα χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας και στην βελτίωση των συνθηκών που διδάσκουμε όλοι μας. Καλό σας βράδυ.