• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 23 Απριλίου 2020, 01:27

    Ο Δ/ντης και οι Σύμβουλοι έχουν αξιολογηθεί αξιοκρατικά και έχουν τοποθετηθεί επίσης αξιοκρατικά στις θέσεις ευθύνης?Επίσης, τι γίνεται αν ο εκπαιδευτικός δεν έχει καλή σχέση με τον Δ/ντή? Ο Δ/ντής δεν θα έπρεπε να αξιολογείται από τους εκπαιδευτικούς? Υπάρχει κίνητρο απόδοσης αυτή τη στιγμή στο μέσο Έλληνα εκπαιδευτικό? Τα τελευταία έτη έχουν διπλασιαστεί οι μαθητές στα τμήματα,το όριο συνταξιοδότησης έχει αυξηθεί με αποτέλεσμα πολλοί εκπ/κοί να είναι μεγάλοι σε ηλικία και είναι φυσικό επακόλουθο να είναι κουρασμένοι. Ακόμη, όσον αφορά τους αναπληρωτές εκπ/κούς, τους έχετε 10 χρόνια και βάλε στην αδιοριστία, στην αβεβαιότητα, στην ανεργία για τουλάχιστον 3 μήνες. Πολλοί έχουν χαλάσει τις οικογένειές τους καθώς δεν μπορεί να κρατηθεί σπίτι όταν τη μία χρονιά είσαι στη Σάμο και την άλλη στην Κεφαλλονιά ή πολλοί εξαιτίας της "νομαδικότητας" του επαγγέλματος δεν έχουν κάνει οικογένεια. Επίσης, στην εγκυμονούσα που δεν δικαιούται άδεια επαπειλούμενης εγκυμοσύνης και έχει προσληφθεί στου διαόλου τη μάνα, μακρυά από το σπίτι της ή στη μωρομάνα που αφήνει το λεχούδι για να τρέξει στις εσχατιές της χώρας για να διδάξει καθώς έχει γεννήσει μάλλον γατί και όχι παιδί και δεν δικαιούται άδεια πέραν των ΟΥΑΟΥ 3,5 ΜΗΝΩΝ! τι κίνητρα απόδοσης δίνετε σε όλους αυτούς ώστε να τους αξιολογήσετε για το εκπαιδευτικό τους έργο? Για τους μαθητές και τους γονείς τους που έχουν ανέβει στο κεφάλι των εκπ/κών και έχουν μόνο απαιτήσεις αξιολόγηση δεν έχει?