• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Π.' | 23 Απριλίου 2020, 02:14

    Με ποιον ακριβώς τρόπο ενισχύεται η Πληροφορική, εάν όχι με την αύξηση των ωρών; Ειδικά για τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού (από Δ’ Δημοτικού έως και ΣΤ Δημοτικού) δεν υφίσταται ουσιαστικό μάθημα μόνο με 1 ώρα την εβδομάδα (ειδικά όταν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και για διάφορους λόγους χάνονται αρκετές ώρες). Ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε, με την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση να αποτελεί το κυρίαρχο θέμα συζήτησης όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, θα έπρεπε να είχε γίνει αρκετά σαφές πόσο σημαντική είναι η Πληροφορική σε όλες τις ηλικίες και πόσο μη σωστά προετοιμασμένα είναι τα παιδιά. Έχοντας προσωπικά διδάξει πληροφορική με 2ώρες/εβδομάδα στις Δ,Ε,ΣΤ τάξεις του δημοτικού στα σχολεία ΕΑΕΠ και για 1 ώρα/εβδομάδα με τα ισχύοντα ωρολόγια προγράμματα, μπορώ να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι το δίωρο σε αυτές τις τάξεις είναι απαραίτητο για να υπάρχει συνοχή και επαρκής χρόνος υλοποίησης των ασκήσεων και δραστηριοτήτων. Η 1 ώρα/εβδομάδα είναι πολύ λίγος χρόνος και λειτουργεί σε βάρος της ποιότητας του μαθήματος και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να μπουν οι σωστές βάσεις από το δημοτικό για την προετοιμασία των μαθητών για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής. Ως αποτέλεσμα, όπως γίνεται συνήθως, θα πρέπει να καλυφθεί αυτό το κενό με επιπλέον του ωρολογίου προγράμματος, ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας, σε υποσύνολο των μαθητών (όσοι δύναται να παρακολουθήσουν εκείνες τις ώρες), και σπατάληση επιπλέον πόρων του προϋπολογισμού για πληρωμής εκπαιδευτικών,ενώ κανονικά, εξ' ορισμού, θα έπρεπε η κάλυψη να γίνει με τις εντός του ωρολογίου προγράμματος ώρες.