• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Κουτσάκη' | 23 Απριλίου 2020, 07:42

    Οι σύγχρονες θεωρίες της μάθησης υποδεικνύουν την μεγάλη σημασία της Τέχνης στη μαθησιακή διαδικασία. Το παρών νομοσχέδιο φαίνεται να μην έχει την πρόθεση να προωθήσει τις Τέχνες στην εκπαίδευση. Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής που βίαια και χωρίς επιστημονική αιτιολογία αφαιρέθηκε απο τις δύο τελευαίες τάξεις του δημοτικού το 2016 εξακολουθει να ειναι το πιο πραγκωνισμένο από το τρίπτυχο των μαθημάτων της αισθητικής Αγωγής. Είναι το μόνο που δεν εντάσσεται για άλλη μια φορά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση- σχήμα οξύμωρο καθώς αποτελεί ένα από το μαθήματα του ωρολόγιου προγράμματος με τη μεγαλύτερη απήχηση από τη μαθητική κοινότητα. Είναι σχεδόν τιμωρητικό να καθηλώνεται ένα παιδί στο θρανίο του επι σειρά ωρών χωρίς να του δίνεται η δυνατότητα της ψυχοκινητικής δραστηριότητας και της δημιουργικής έκφρασης. Η θεατρική Αγωγή αποτελεί ένα μάθημα με μεγάλη ευελιξία στον τρόπο και χώρο διδασκαλίας και διαθέτει πολλά εκπαιδευτικά εργαλεία που μπορούν αυτόνομα ή μέσω της διαθεματικότητας να συνεισφέρουν πολλά στο γνωστικό και συναισθηματικό πεδίο. Η μέριμνα του Υπουργείου δε μπορεί να είναι μόνο η επιτυχία αλλά και η ευτυχία των μαθητών γι αυτό και ζητάμε την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής στις δυο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και ένταξη του στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.