• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Μαγουλάς' | 23 Απριλίου 2020, 10:00

    1. Στο Εισαγωγικό κείμενο αναγράφεται η ενίσχυση της Πληροφορικής αλλά πως ακριβώς θα επιτευχθεί αυτό χωρίς αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην Α' και Β' λυκείου; 2. Με το νέο νομοσχέδιο συνεχίζεται η στρεβλή κατάσταση κατά την οποία οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής διδάσκονται πληροφορική ενώ στην πλειονότητα τους ενδιαφέρονται για τις οικονομικές σχολές. Σε αντίθεση οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών δεν διδάσκονται το αντικείμενο αυτό παρόλο που είναι προαπαιτούμενη γνώση για πολλές από τις σχολές στις οποίες θα εισαχθούν. Η Πληροφορική είναι και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μάθημα θετικής κατεύθυνσης