• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας' | 23 Απριλίου 2020, 10:48

    Κυρία Υπουργέ, ως γονέας ενός ήδη φοιτητή και ενός μαθητή λυκείου έχω εντοπίσει παθογένειες ετών, τις οποίες και θα αναφέρω. Βασική αρχή για όποιο μέτρο και αν αποφασίσετε να πάρετε πρέπει να είναι η δικαιοσύνη. Άρα η τράπεζα θεμάτων θα πρέπει να έχει κοινά θέματα για όλους τους μαθητές, η επιτήρηση των μαθητών στις εξετάσεις θα πρέπει να γίνει από καθηγητές άλλων σχολείων (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ),η βαθμολόγηση των γραπτών να γίνει επίσης από καθηγητές άλλων σχολείων (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ). Κοινώς θα πρέπει οι εξετάσεις να οργανωθούν όπως στις πανελλήνιες.Αλλιώς θα καταστρέψετε τα δημόσια σχολεία μιας και το 10 τοις εκατό των απολυτηρίων από τα ιδιωτικά σχολεία φτάνει από μόνο του, για να βάλει τους μαθητές των ιδιωτικών στις λεγόμενες καλές σχολές. Επίσης, θα σας πω κάτι που σίγουρα γνωρίζετε. Κάποια ιδιωτικά σχολεία κοινοποιούν τα θέματα των εξετάσεων του Ιουνίου στους μαθητές τους, έχουν στη διάθεση τους τα κινητά, η βαθμολόγηση δεν είναι αντικειμενική, στην Γ Λυκείου από τον Δεκέμβριο απουσιάζουν οι μαθητές από τις τάξεις (φωνάζουν για τα δημόσια σχολεία, γιατί δεν αντέχουν στον ανταγωνισμό)κτλ. Επίσης, θα πρέπει και οι μαθητές των ΕΠΑΛ να δίνουν για την εισαγωγή στα ΑΕΙ την ίδια ύλη με αυτή των ΓΕΛ, γιατί δεν μπορεί να σκίζουμε τον μαθητή σε ένα ΓΕΛ για να μπει στην ιατρική και από τα ΕΠΑΛ με το γελοίο 5 τοις εκατό του Γαβρόγλου, με ύλη ασυγκρίτως πιο εύκολη να παίρνει άδικα μια θέση άλλου ικανότερου. Πρέπει να απαλείψετε όλες τις ειδικές κατηγορίες βοηθείστε μια οικογένεια αν έχει παιδί άρρωστο, εξαλείψτε το ποσοστό των μουσουλμάνων Θράκης, ίδια ύλη για τους μαθητές που ζουν και σπουδάζουν στο εξωτερικό με αυτή των ΓΕΛ κτλ.....κοινώς δικαιοσύνη. Ελπίζω να εισακουστώ.