• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 23 Απριλίου 2020, 11:12

    Άριστο μέτρο, το οποίο έλειπε από το σχολείο. Ο μαθητής δεν έχει το ακαταλόγιστο, αλλά πρέπει από νωρίς να καταλάβει την έννοια της προσωπικής ευθύνης του ατόμου για τη δημόσια συμπεριφορά του. Αυτό τον διαπαιδαγωγεί, ενώ είναι και δίκαιο απέναντι στους μαθητές που διακρίνονται για την ευγένειά τους, η οποία πρέπει να επιβραβεύεται, στοιχείο εξόχως παιδαγωγικό με βάση τη θεωρία των κινήτρων. Η ισοπέδωση είναι αναχρονιστικό στοιχείο, κάτι που ισχύει αυτήν τη στιγμή στα σχολεία, και επιτέλους πρέπει να σταματήσει. Επίσης η αξιολόγηση αυτή της συμπεριφοράς του μαθητή καλεί τους εκπαιδευτικούς να γίνουν πραγματικοί παιδαγωγοί, κάτι που έχει σχεδόν ξεχαστεί στο σημερινό σχολείο της ισοπέδωσης υπό τον παράλογο και αντιπαιδαγωγικό φόβο "προσοχή μη θιγούν όσοι παρεμποδίζουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου". Το μέτρο λοιπόν πρέπει να εφαρμοστεί και να υπάρξει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετικά με το ποια είναι τα όρια μεταξύ των χαρακτηρισμών, ώστε αυτοί να είναι όσο γίνεται πιο αντικειμενικοί και κοινοί πανελλαδικά.