• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Λιάτσικος.' | 23 Απριλίου 2020, 12:05

    Στην πατρίδα μας λόγω ανύπαρκτου δευτερογενούς τομέα παραγωγής και διαφόρων κοινωνιολογικών φαινομένων, πολλοί νέοι οδηγούνται αναγκαστικά στην κρεατομηχανή των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο ανεξάρτητα με το ότι αυτό θα τους οδηγήσει στην ανεργία η στην ξενιτιά μετά από 4 η 5 χρόνια.Τούτων δοθέντων οι μαθητές αρχίζουν εντατική προετοιμασία εκτός σχολείου από το μέσο της Β΄Λυκείου η οποία κορυφώνεται στην Γ'Λυκείου με μοναδικό στόχο την επιτυχία στις πανελλαδικές.Συζητώντας με τα παιδιά της Γ Λυκείου (είμαι εκπαιδευτικός φυσικός για 28 περίπου χρόνια)κάθε χρόνο ακούω τα ίδια και τα ίδια πράγματα.Το σχολείο μας κουράζει. Το σχολείο μας βγάζει από το πρόγραμμα μας ταλαιπωρεί κ.λ.π. Οι προτάσεις μου είναι για την Γ΄Λυκείου μιας και μ' αυτή ασχολούμαι τα τελευταία 26 χρόνια.1)Καταργήστε γενικά από το Λύκειο τις αδικαιολόγητες απουσίες.2)Κάνετε το μάθημα της στατιστικής υποχρεωτικό για όλα τα πεδία και πανελλαδικώς εξεταζόμενο.3)Καταργήστε τα "κόντρα"και γενικής παιδείας μαθήματα από την Γ΄τάξη εκτός της έκθεσης και της γυμναστικής γιατί δεν θ ασχοληθεί κανείς μαθητής.4)Μην μειώσετε τις ώρες διδασκαλίας δραστικά ώστε να μπορούμε να προετοιμάζουμε αξιοπρεπώς έναν έξυπνο και με διάθεση μαθητή να πετύχει τους στόχους του όταν δεν έχει άλλες εναλλακτικές.5)Καταργήστε αργίες και πολλές εκδηλώσεις που απορρυθμίζουν το σχολείο.6)Η διδασκαλία στη Γ΄Λυκείου να μην αποβλέπει σε μια τυπική παράδοση ύλης αλλά να εμπλουτίζεται με συνεχή τεστ διαγωνίσματα και επαναλήψεις καθώς και με χρησιμοποίηση πολλών βιβλίων και βοηθημάτων προφανώς θεσμοθετημένων.