• Σχόλιο του χρήστη 'Δέσποινα Κ.' | 23 Απριλίου 2020, 12:46

    Η εισαγωγή της γλώσσας των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων και κοινωνικής μάθησης, βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση. Αρκεί να παραθέσουμε άρθρα σχετικά με τον εγκέφαλο και τις δεξιότητες δίγλωσσων παιδιών: https://www.canr.msu.edu/news/advantages_of_a_bilingual_brain https://www.childandfamilyblog.com/early-childhood-development/bilingual-children-focus/ https://brainworldmagazine.com/bilingual-child-betters-brain/ https://www.medicalnewstoday.com/articles/319642#Task-switching Αυτό δε σημαίνει ότι οι μαθητές θα γίνουν δίγλωσσοι, αλλά κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση. Το "μάθημα" πρέπει να γίνεται από καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας που έχουν εμπειρία σε Δημοτικά σχολεία και έχουν επιμορφωθεί (βιωματικά) σε καλές πρακτικές. Πιθανώς δε θα ήταν επωφελές να μπει μια καθηγήτρια σε νηπιαγωγείο χωρίς την αντίστοιχη εμπειρία διδασκαλίας σε πρώτες τάξεις του Δημοτικού (έστω με επιμόρφωση που εμπεριέχει βιωματική μάθηση/πρακτική). Επειδή έχω διδάξει την Αγγλική γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες, κρίνω οτι η εμπειρία σε Δημοτικό, και συγκεκριμένα σε Α΄και Β' Δημοτικού, ήταν η πιο καταλυτική.