• Σχόλιο του χρήστη 'Σαράντος Οικονομίδης' | 23 Απριλίου 2020, 12:52

    Θεωρώ ότι θα ήταν πιο αποτελεσματική μια επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικά και ψυχολογικά ζητήματα με συγκεκριμένα παραδείγματα και ορισμένο μοντέλο εύληπτη πρακτική και ουσιαστική. Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα να υπάρχει εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να είναι εκπαιδευτικοί εμπιστοσύνης. Με την ανάθεση αυτή σε δύο εκπαιδευτικούς θα μειωθεί η ήδη μειωμένη δυνατότητα ανάθεσης άλλων εργασιών (υποχρεωτικών και μη όπως erasmus κλπ) στους λιγοστούς μόνιμους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Περνάμε και το μήνυμα ότι "κάντε εσείς ότι θέλετε συμπεριφερθείτε όπως νομίζετε μην ακούτε τους μαθητές σας μην ασχολείστε με τα προβλήματα των μαθητών και τα δικά σας προβλήματα σε σχέση με αυτούς και πως πρέπει να τα προσεγγίζετε με παιδαγωγικό τρόπο", θα το κάνει ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης ή ακόμα χειρότερα ο ψυχολόγος. Ο μεγάλος ψυχολόγος Άλφρεντ Άντλερ όταν ρωτήθηκε πόσοι ψυχολόγοι θα χρειαζόντουσαν σε κάθε σχολείο , είπε κανένας ! Χρειάζεται να διδάξουμε τους εκπαιδευτικούς , βασικές παιδαγωγικές αρχές , διότι μόνο έτσι θα καλυτερεύσει ο κόσμος μας.