• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 23 Απριλίου 2020, 13:10

    Προσωπικά θεωρώ ότι ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης απαξιώνει και υποβαθμίζει τις ειδικότητες του σχολικού ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού καθώς τα συγκεκριμένα θέματα που αναφέρονται στο άρθρο (διαχείριση κρίσεων, επιθετικότητα, προβλήματα συμπεριφοράς, συμβουλευτική προς μαθητές και γονείς, μαθησιακές δυσκολίες) άπτονται της επιστημονικής κατάρτισης και εξειδίκευσης των σχολικών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και όχι των εκπαιδευτικών. Θα μπορούσε ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης να συνεργάζεται με τον σχολικό ψυχολόγο και τον κοινωνικό λειτουργό για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανακύπτουν σε κάθε σχολείο και να δρουν συνεπικουρικά για την αποτελεσματική υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλο και όχι αποκλείoντας ο ένας τον άλλο. Παραπομπή στο καθηκοντολόγιο σχολικών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης : ΦΕΚ Τεύχος Β΄3032/04.09.2017