• Σχόλιο του χρήστη 'elena balibioti' | 23 Απριλίου 2020, 13:13

    Εισαγωγή αγγλικών στο νηπιαγωγείο, ωραία ιδέα, ουτοπική, αλλά κάνω μία σκέψη...εσείς που προτείνετε αυτές τις καινοτόμες ιδέες έχετε έρθει ποτέ σε χώρο και σε αίθουσα νηπιαγωγείου;... Μία νηπιαγωγός με 22 παιδιά ηλικίας τεσσάρων μέχρι έξι ετών σε αίθουσες των 30τμ (σε καλές περιπτώσεις), παιδιά διαφορετικού κοινωνικο - οικονομικού επιπέδου, παιδιά που δεν γνωρίζουν τη γλώσσα, παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές που πολλές φορές δεν έχουν καν διαγνωστεί, παιδιά με γονείς που σε καμιά περίπτωση δεν είναι βοηθητικοί προς το έργο του σχολείου,αντιθέτως πολλές φορές είναι ανασταλτικοί παράγοντες στη σχολική διαδικασία, και άλλα πολλά ζητήματα που θεωρώ ότι είναι ανώφελο να τα αναλύσω εδώ... Αφήνω την ερώτηση μου...μήπως θα πρέπει να δώσουμε σημασία στην επίλυση των παραπάνω δυσκολιών και έπειτα να προβούμε σε καινοτόμες ιδέες; Μήπως σημαντικότερο από την επαφή με μια ξένη γλώσσα που δεν την υποτιμώ καθόλου και μακάρι να φτάσουμε στο επίπεδο να μπορούμε να την προσαρμόσουμε στις δυνατότητες του νηπίου, θα ήταν προτιμότερο να διαθέσουμε πόρους ώστε να βελτιώσουμε τις σχολικές μονάδες (ασφάλεια παιδιών), να προωθήσουμε ειδικότητες λογοθεραπευτών και ψυχολόγων στα νήπια που πραγματικά τις έχουν ανάγκη; Ας σκεφτούμε τις πραγματικές ανάγκες των νηπίων και ας πράξουμε προς όφελος τους,αφήνοντας μελλοντικές σκοπιμότητες στην άκρη. Η σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας είναι το μέλλον μας και δεν θα καθοριστεί από τη γνώση αγγλικών αλλά από μια ολοκληρωμένη και υγιή προσωπικότητα...την οποία χτίζει το παιδί από τη προσχολική του ηλικία.